997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Råd ang hundepension Råd ang hundepension

Min dejlige hanhund Bølle skal i hundepension lørdag til søndag. Nogle der har gode råd og info omkring denne helt nye oplevelse. Ting jeg skal være særlig obs på både før og efter hans tur derud?
han får selvf sin pude og sit tyggeben og legetøj med og en t-shirt der 'lugter' af mig - men hvis I har flere råd til hvad jeg kan gøre for at dette bliver en succes oplevelse og min hund ik får et traume så tages det mod med kys hånd :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd ang hundepension
  • #1   1. mar 2007 lad som ingenting når du afleverer ham.

Vent mens personalet går ind med ham.. Så er det ikke dig der "forlader" ham.. Så går han selv.

Husk alle hans papirer vedr. vacc. sundhedsbog osv..

• #2   1. mar 2007 Lad være med at gøre et stort nummer ud af det, det kan han nemlig mærke..

• #3   1. mar 2007 sugar.. den med at lade ham gå er faktisk et rigtig godt råd - tak for det :o)

• #4   1. mar 2007 Hvad skulle den få traume over ?? Hvis du har udvalgt denne pension til at passe din hund og har set forholdene og snakket med personalet,så ha tillid til at de gør deres yderste for at din hund,skal få en god oplevelse smiley

Ved at det er hårdt at aflevere en hund på pension første gang,men ingen lange afskeds scener smiley

Gå ind og sæt hans ting som du syntes de skal være og smid nogen guffere og gå smiley

Du skal ved afhentning bare opføre dig normalt og påregne at han nok er lidt træt når han kommer hjem,men udover det skal du ikke gøre noget specielt smiley

• #5   1. mar 2007 ja det er jo nok mig der er mest pylret og det skal jeg selvf ik lade ham bemærke.. mon ik jeg burde komme i pension selv en gang ..hehe

• #6   1. mar 2007 Stine M.. hvis jeg nu (ik sikkert at det kommer-håber jeg ik) men HVIS nu jeg sys jeg oplever en adfærdsændring hos ham så sender ejg ham selvf ik derhen igen, jeg har valgt dette sted ud af 4 muligheder - jeg sys selv jeg har været positiv kritisk, vil jo ik nøjes på min hunds bekostning. Men min reaktion er nok fordi dette er en ny oplevelse for både mig og bølle og jeg har nok 'samvittighedskvaler' da bølle jo en min hund og jeg burde passe ham - men jeg ved oz at man skal ku holde 'fri' fra både sin hund såvel som sine børn :o)

• #7   1. mar 2007 Det virker for Bella og jeg..

Bella elsker at komme på pension.. :0) Det er især personalet hun er tosset med..

• #8   1. mar 2007 Jeg var helt på samme måde første gang jeg skulle aflevere Bella.. Men Bella var ligeglad.. :0)

• #9   1. mar 2007 Sugar.. det er jo det jeg håber med bølle.. at når jeg skal hente ham at han slet ik 'har tid' til at komme med hjem igen fordi han hygger sig. Det er mit største ønske med dette så'n så min mand og jeg med god samvittighed kan ta på weekend ophold uden hunden og vide at han er i gode hænder og at han er glad og trives

• #10   1. mar 2007 Stinna.. det skal nok gå.. du reagerer helt normalt..gg..

Man ha jo osse lov til lige og ringe for at høre hvordan det går,hvis det blir alt for hårdt smiley

Tror du får en glad, men træt hund med hjem igen smiley

• #11   1. mar 2007 Den pension vi bruger når det er - bruger at gå en tur med hunden, så vi kan køre når hunden er ude og opleve noget.
    Men ellers vil jeg sige vi har som mennesker haft det værer med at aflevere hunden, end hunden har haft det med at være afleveret - Jana plejer at have en super tid når hun bliver passet smiley

• #12   1. mar 2007 Oskar bliver også straks ved ankomst til pensionen taget i snor og ud på en gåtur.
    Når vi henter han - om han har været der en enkelt nat eller 1 uge er han glad og godt tilpas. Når vi kommer hjem er han lidt rastløs. Men efter en lille gåtur er han afklimatiseret.

• #13   1. mar 2007 Stine.. så jeg er ik helt over hysterisk.. pyha det var godt :o) Han er jo min lille 'baby' og jeg gi'r dem selvf mit nummer og min mands nummer og min mors nummer i tilfælde af der sku ske noget.
    Håber jeg får en glad men træt hund hjem og at han kan affinde sig med at han måske skal derover ind i mellem :o)

• #14   1. mar 2007 Ginne.. jeg er helt sikker på du har ret - det er bestemt sværre for mig end for bølle.. der er jo andre hunde at lege med og så er hans lykke skisme gjort :o)
    det er mig der har seperations angst ik ham :o) hihi

• #15   1. mar 2007 Malene med hunden fra Fragglerne.. når jeg får ham hjem skal han oz bare ha det helt som han plejer - en lang gåtur og en ordenlig kløtur på mavsen. Så det hele ikk virker FOR forandret :o)

Kommentér på:
Råd ang hundepension

Annonce