{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

råd ang tæve i løbetid! {{forumTopicSubject}}

Jeg er netop kommet hjem efter en weekend hjemmefra.
Imens var manden og hundene alene hjemme.
Nu er Lullu så kom i løb. HØJLØB!
Lucky er helt rundt på gulvet og vil bedække hende hele tiden.
Men hun er jo kun 7 mdr, så den går ikke.

min mand har ikke sovet hele weekenden og er ved at blive sindsyg..

hvad dælen gør jeg???
Vi spurgte svigermor om hun kan tage den ene, men det ville hun BESTEMT ikke. Vi kender ikke andre der kan tage en af dem.

Jeg har overvejet en hundepension i nogle dage, for det er sgu synd, for begge hundene!

Gode råd søges!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd ang tæve i løbetid!
  • #1   25. apr 2010 Er hun kommet i løb og blevet højløbsk på en weekend?

Har I ikke nogle venner, som kan passe den ene?

• #2   25. apr 2010 Men I må da have planlagt hvad I skal gøre, når I har en hanhund og køber en tæve?

• #4   25. apr 2010 En tæve kommer da ikke i løb og blir højløbsk på samme weekend smiley
    Enten må I sende den ene i pension, ellers må I sørge for de er skilt konstant, og her mener jeg konstant!

Held og lykke

• #5   25. apr 2010 har i ikke overvejet hvad i ville gøre i det her tilfælde inden i fik hunden -- det kan jo ikke komme bag på nogen hun ville komme i løbetid

• #7   25. apr 2010 Ja de hedder klorofyl, men helt væk er lugten ikke.. Og slet ikke mens hun er højløbsk (snakker af erfaring *G* )

• #8   25. apr 2010 Jo, selvfølgelig har vi overvejet hvad vil skulle gøre, da vi fik tæven.
    Vi vil have Lucky kasteret, og jeg har en tid om 14 dage ved dyrlægen.
    Jeg havde jo håbet og krydset fingere for at hun liiiiige ventede lidt med løbetiden...Det hjælper mig bare ikke LIGE nu... smiley

Og nej, hun er ikke både komme i løbetid OG højløb på en og samme weekend...
    MEN hvis jeg nu kan få rykket tiden ved dyrlægen, til i morgen, er der så nogen der ved om det ville hjælpe her og nu???

• #9   25. apr 2010 Det vil ikke hjælpe her og nu og han ville stadig kunne parre hende og lave hvalpe et stykke tid efter han er blevet kastereret.. i øvrigt tror jeg slet ikke det er godt at kasterere ham lige nu hvor han er helt kørt op af hormoner pga jeres tæve. Så på ferie med en af basserne der er ikke andet at gøre

• #10   25. apr 2010 Jeg har Cassie i løbetid lige nu, og Baloo er da rimeligt interesseret i hende. Vi har taget vores foranstaltninger. Om dagen når vi er på arbejde er de selvfølgelig adskilt. Når vi er hjemme, så har vi valgt at Baloo er i snor, så vi ikke glemmer hans hensigter. Om natten sover han i bur. Det fungerer for os, og det er først på 11. dagen han begynder at græde. Det plejer at være en 4-5 dage. Når man har han og tæve, så bliver man nødt til at løse det, hvis man ikke kan få passet.

Det skal lige nævnes at Baloo er steriliseret, men han skal ikke have lov til at gå og parre vores tæver, når de er i løbetid.

• #11   25. apr 2010 ja det er det problem der kommer med en af hver køn, du kan give dem en bodystock på det gør min datter, hun har shit tzu , så for en sikkerhed skyld gi dem begge på, men alligevel skal du være på vagt, og klart det bedste ville jo være at få den ene passet, det ville jo være en katastrofe hvis det gik galt.,

Kommentér på:
råd ang tæve i løbetid!

Annonce