Min egen usikkerhed... Bekendelse... {{forumTopicSubject}}
Idag har jeg fået bevist at jeg selv til dels er den største årsag til Annas tiltider dårlige opførsel overfor andre hunde...
Ja - skal jo ik være nogen hemmelighed at jeg altid godt har vist det - og hvorfor jeg besidder den usikkerhed lige overfor hende og hendes omgang med andre hunde - når der intet er med mine andre hunde - Ja - latterilgt . men sådan er fakta -
Har arbejdet m det og det er også blevet bedre - men ik godt nok...
Ja - for at ingen skal misforstå dette indlæg - så er det IKKE Anna jeg er nervøs for - men hendes optræden overfor andre hunde - som godt kan være en smule for hård ind imellem -
Anna er meget meget lydig - og tæt knyttet til mig -
Og reagere på alt - stoppet jeg med hvad jeg nu end laver - for at lytte på noget - så rejser hun sig - lytter - rejser børster og knurrer - slapper jeg af - så slapper hun af - ( medmindre hun reelt hører noget ) etc etc etc...
Jamen - for at køre en lang kort - så har hun idag bevidst at JEG - dumme dumme mig - er skyld i hendes, som sagt - tiltider voldsomme adfærd overfor andre hunde -
Tronja - og Jasmin - mine to andre rottetæver... Har Anna været sådan lidt ... overfor -
Men idag tog de alle røven på mig -
Imorges står jeg og laver mad til hundene... Hoveddøren stor åben - og ind kommer Futte ( Tror jeg ) så lukker lågen op så han kan komme i køkkenet - der ligger Anna og gnaver ben og Thor og slapper - jeg gør mine ting færdigt - og vender mig til Anna og "Futte" som venter på deres mad - hvorefter jeg opdager at "Futte" er Tronja... og hvad gør jeg - panikker -
Hvad sker der dog for en - hundene havde på daværende tidspunkt lallet rundt sammen i omkring 15 minutter - Hmmm -
1 bevis på at min rolige adfærd fortalte Anna at alt var ok, -
For at det ik skal være løgn får jeg næste bevis på min idioti få timer efter -
Lukker Anna ud - sammen med Thor i den tro at Jasmin og Tronja er i hundegård - men den have jeg så ik lige fået lukket ordenligt - hvilket jeg ik altid lige gør - når selve porten til gårdspladsen er lukket - så kan de jo bare rende som de har lyst til -
Anne er ude en times tid - måske lidt mindre - og da jeg skal lukke hende ind - ja - der kommer hun og Jasmin løbende ind sammen -
- Glade og venneagtige at se på...
Jeg må idag sande at jeg er den største tåbe i verden - alt det som jeg nok godt vidste - men ik har kunne finde ud af at ændre bevidst - blev smidt lige i synet på mig -
Så når jeg nu ik kan finde ud af at få styr på tingene - så er det da godt at hundene selv kan - Smiler...
Og så kan jeg gå og slå mig selv oven i hovedet - og finde en måde at slappe lidt mere af¨på, - når det kommer til min Anna pige - ss...
Til tider må man sande...................... ;O)
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 710
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Hvorfor? Fordi jeg ikke stolede på den hund og det kunne hun føle........
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
Jeg har det lidt ligesom dig mht. Charlie, er sku bange for at han roder sig ud i et par øretæver :-))
Du må gerne låne mit motto : At godt nok har jeg haft mange bekymringer i mit liv, men det er heldigvis ikke ret mange af dem, der er blevet til noget, hihi
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 1.009
Så at der kommer lidt lærdom end i mellem gør dig kun bedre til de ting du brænder for. Jeg syntes du er et dejligt ærligt menneske som men ikke Kan lade vær med at holde af, specielt når men også her haft mødt dig.
Kærlig hilsen Kira og boss.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Og tak til alle - for respons - ja - man lærer hver dag - og nogen gange skal man sparkes i hovedet - af sine egne - griner - Før man ser lyset -
Lige nu render Jasmin og Anna rundt i min stue og hygger sig - ss -Jasmin er IKKE sikker på at de der hvalpe er gode nok - måske render de efter hende for at fortære hendes fødder - sådan ser hun ihvertfald ud griner - det har vi meget morskab ud af -
Men dem skal hun nok vænne sig til, - smiler... de er jo begyndt at løbe rundt i huset nu - så man kan hurtigt få bidt fusserne af - Gg - ss -
Min egen usikkerhed... Bekendelse...