{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Min egen usikkerhed... Bekendelse... {{forumTopicSubject}}

Idag har jeg fået bevist at jeg selv til dels er den største årsag til Annas tiltider dårlige opførsel overfor andre hunde...

Ja - skal jo ik være nogen hemmelighed at jeg altid godt har vist det - og hvorfor jeg besidder den usikkerhed lige overfor hende og hendes omgang med andre hunde - når der intet er med mine andre hunde - Ja - latterilgt . men sådan er fakta -

Har arbejdet m det og det er også blevet bedre - men ik godt nok...

Ja - for at ingen skal misforstå dette indlæg - så er det IKKE Anna jeg er nervøs for - men hendes optræden overfor andre hunde - som godt kan være en smule for hård ind imellem -

Anna er meget meget lydig - og tæt knyttet til mig -
Og reagere på alt - stoppet jeg med hvad jeg nu end laver - for at lytte på noget - så rejser hun sig - lytter - rejser børster og knurrer - slapper jeg af - så slapper hun af - ( medmindre hun reelt hører noget ) etc etc etc...

Jamen - for at køre en lang kort - så har hun idag bevidst at JEG - dumme dumme mig - er skyld i hendes, som sagt - tiltider voldsomme adfærd overfor andre hunde -

Tronja - og Jasmin - mine to andre rottetæver... Har Anna været sådan lidt ... overfor -

Men idag tog de alle røven på mig -

Imorges står jeg og laver mad til hundene... Hoveddøren stor åben - og ind kommer Futte ( Tror jeg ) så lukker lågen op så han kan komme i køkkenet - der ligger Anna og gnaver ben og Thor og slapper - jeg gør mine ting færdigt - og vender mig til Anna og "Futte" som venter på deres mad - hvorefter jeg opdager at "Futte" er Tronja... og hvad gør jeg - panikker -
Hvad sker der dog for en - hundene havde på daværende tidspunkt lallet rundt sammen i omkring 15 minutter - Hmmm -
1 bevis på at min rolige adfærd fortalte Anna at alt var ok, -

For at det ik skal være løgn får jeg næste bevis på min idioti få timer efter -

Lukker Anna ud - sammen med Thor i den tro at Jasmin og Tronja er i hundegård - men den have jeg så ik lige fået lukket ordenligt - hvilket jeg ik altid lige gør - når selve porten til gårdspladsen er lukket - så kan de jo bare rende som de har lyst til -

Anne er ude en times tid - måske lidt mindre - og da jeg skal lukke hende ind - ja - der kommer hun og Jasmin løbende ind sammen -
- Glade og venneagtige at se på...

Jeg må idag sande at jeg er den største tåbe i verden - alt det som jeg nok godt vidste - men ik har kunne finde ud af at ændre bevidst - blev smidt lige i synet på mig -

Så når jeg nu ik kan finde ud af at få styr på tingene - så er det da godt at hundene selv kan - Smiler...

Og så kan jeg gå og slå mig selv oven i hovedet - og finde en måde at slappe lidt mere af¨på, - når det kommer til min Anna pige - ss...

Til tider må man sande...................... ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min egen usikkerhed... Bekendelse...
Kommentér på:
Min egen usikkerhed... Bekendelse...

Annonce