{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

fedekur {{forumTopicSubject}}

Nogen der har nogen gode råd til at fede hunden op. bertil har haft en ustabil mave på det sidste så vi køre lige pt på skåne kost de næste 2 dage men jeg synes han er blevet så frygtelig tynd. Lige inden at vi kom på skåne kost havde han tabt sig lidt da der var en tæve i løbetid der hvor vi bor. han får normalt royal canin .. Nogen rigtig gode råd til når han er færdig med skåne mad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fedekur
  • #1   22. feb 2007 Fedt/Spæk?

• #2   22. feb 2007 Min dyrlæge anbefalede mig at give et godt grund foder og så give ham en deciliter madolie oveni. Ellers kan man f.eks give hills Active eller noget der ligner.

• #3   22. feb 2007 Vil også foreslå majsolie oven på maden

• #4   22. feb 2007 jeg er blevet anbefalet at blande deres foder med kattemad på dåse fordi der er så mange proteiner i! har dog ikke dyrket det så meget! ellers gir jeg bare mine drenge en masse leverpostej blandet op med deres foder;O) så kommer der sul på kroppen!

• #5   22. feb 2007 okay mange tak :-9

• #6   22. feb 2007 Jeg har sellv en hanhund der altid er lige i underkanten, det ENESTE foder jeg kan holde vægten opp på ham med er noget der hedder BELCANDO HIGH ENERGY - har været mange fodertyper igennem og tja, han ædersig en pukkel til og taber i vægt.

En anden god ting er at give dem foderet før de skal slappe af, enten inden de skal sove, eller som min får, når vi køere bil og han alligevel er i bur, så når fedtet at sætte sig. hvis de render rundt lige bagefter, så forbrænder de det med det samme!

Da vi fodrede med BARF - fik han tilskud af ren spæk!

• #7   23. feb 2007 tag det roligt vil jeg sige og pas på med at køre for meget fedt på ham. det ender bare med hunden evt. slår ud for den ikke kan optage alt fedtet. det vil svare til at du levede af spegepølse, leverpostej o.l. Har slev prøvet at skulle have mere sul på min han da han var yngre og det resultere i ovenstående og en tur til dyrlægen. Og din hund er jo ikke så gammel endu. Så længe den ikke lige frem er underernæret, så tag det rolig og snak med din dyrlæge om foder.

Kommentér på:
fedekur

Annonce