{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

At se sin hund blive ældre... {{forumTopicSubject}}

Ja... det sker jo for dem alle hen af vejen -
Og Thor er da heller ik GAMMEL, - han fylder 5 år næste gang, - så han har jo maaaaange år endnu -

Meeeeen - man begynder altså at ku se unghunden i ham forsvinde...

Ude på tur er han fuld af krudt - danser om damerne - og lægger de andre hanhunde ned -
Men inde er han stille - på en anden måde end før - og så er han begyndt at blive GRÅ om mulen -

Selv ungerne er begyndt at bemærke det -
"mor hvor lang tid har vi Thor endnu... ?"
- 5 år plejer jeg at sige for selvfølgelig bliver han da 10 - ingen tvivl om det -
- Men voksen - det er han blevet - og til tider en sur gammel mand - griner - når det hele går lidt for vildt med de andre...

Kom bare lige til at se sådan ekstra på ham idag - også for ungerne jo har talt om det... Egentlig en mærkelig tanke -
Har sagt farvel til hunde før - Og hver gang gør det jo lige ondt, - pludselig fik jeg bare en klump i halsen - ved tanken om at det også en dag bliver ham - ss -

Øv - sætter noget god musik på og tænker på noget andet -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At se sin hund blive ældre...
  • #1   2. feb 2007 Uha...når du skriver sådan noget, tænker jeg på Louie...han er også omkring 5 år.....og er lidt for voksen til lille Elmos lege....

Jeg bliver helt trist ved tanken om, at han en dag ikke vil være her mere....selvom vi kun har haft ham i ca 1 1/2 år....er det som om han altid har været en del af familien.....

• #2   2. feb 2007 Jeg har en gammel jack russell tæve på 10½ år.
    Har lige værte til dyrlæge nok engang, hun har fået allergi over for sig selv. Dette gør at hunhar fået sår på øjenlågene i begge øjne.Hun har været i behandling siden to dage før jul, og hver gang behandlingen stopper bryder det ud igen.Hun har fået binyrebarkhormon i tre uger, men kan ikke tåle det, så udsigten til snrlig helbredelse, kan jeg se i vejviseren efter. Skal behandle hende i 30 dage med penicilin og øjendråber.
    Hunskal nok have øjendråber resten af sit liv.
    Stakkels lille hund, hvor er det synd for hende

• #3   2. feb 2007 maj-Britt L: Hvor er det bare synd for hende...Stakkels lille hund!

• #4   2. feb 2007 Jeg har det på samme måde...især her da simpson blev 5 år i januar, der begyndte jeg også at tænke over, at en dag er det slut.

Jeg prøver dog at lade være med at tænke på det, for jeg bliver så ked af det...men tiden går alt, alt for stærkt noget gange :o(

Maj-britt - hvor er jeg dog ked af at høre, at hun har udviklet den form for allergi :o(

• #5   2. feb 2007 Det værste er næsten at hun måske skal aflives , hvis behandlingen ikke virker.
    Men jeg har været heldig, hun har ikke haft nogen sygdomme i sit lange liv, Højst et par knækkede negle og dårlig mave

• #6   2. feb 2007 Julie og C...> Jeg kender den der fornæmmelse... Man kommer hjem fra en super og hyggelig gåtur og hunden lægger sig stille og roligt og slapper af. Og man kommer sådan lige til at kigge lidt for dybt på den et øjeblik - og det går op for én, man har trampet stier sammen i snart 10 år... Det er sgu mange år, som alligevel er fløjet alt for rtigt forbi i det øjeblik, man sidder der og studerer sin hund.
    Og som man sidder der og bliver nærmest sentimental, forsøger man at overbevise sig selv om at, de resterende 4-5 år vil gå meget langsommere, så man har god tid sammen endnu...

• #7   2. feb 2007 Maj-britt - krydser alt hvad jeg kan for, at behandlingen virker!!

• #8   2. feb 2007 Anette J
    Tusind tak, det luner

• #9   2. feb 2007 Øv, hvor trist Maj-britt - Håber hun bliver bedre igen!

• #10   2. feb 2007 Ginne
    ja det håber jeg også. Det er så grimt at se på, hun har sår både udvendigt og indvendigt på øjenlågene

• #11   2. feb 2007 uhh jeg kender det alt for godt, Gizmo bliver 5 år om 1 uge og han er også begyndt at få lidt grå hår omkring sine øjne... Jeg synes jo det var i går jeg hentede ham hjem.. Men det er allerede 5 år siden...

• #12   2. feb 2007 Jeg kan især se det på Gizmo når Fluffy render rundt og leger vildt, man kan næsten se han tænker så læg dig dog ned din skøre Kæ...... Det er spild af energi....

• #13   2. feb 2007 Hold da op 5år er da ingenting......vores gamle hund blev 16år, og det var først de sidste par år der var en mærkbar forskel

Kommentér på:
At se sin hund blive ældre...

Annonce