{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

mægling mellem hund og børn {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål, I skriver tit at barn og hund selv skal finde ud af tingene og at vi ikke skal blande os, for så ser hunden barnet som underlegen (staves), men hvordan får man lige et barn på 2 1/2 og en lille hvalp til selv at finde ud af tingene?
Hvornår og hvordan er det okay at blande sig og mægle mellem hund og barn?
Håber I forstår hvad jeg spørger om, og at I har nogle forslag.

Vi har gæster, men jeg kigger ind en gang imellem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mægling mellem hund og børn
  • #1   27. jan 2007 Børn og hunde skal efter min mening aldrig selv finde ud af tingene, og da slet ikke et barn på 2½ år. Det har de ingen forudsætninger for.

• #2   27. jan 2007 det er også det jeg mener, så jeg forstår ikke hvordan de selv skal kunne mægle??
    Det er da mig som voksen, forælder og hundeejer der skal tage ansvar!!!!!!

• #3   27. jan 2007 Jeg synes aldrig jeg har læst at hunde og børn skal finde ud af det selv indbyrdes..

Og jeg er enig med Vibeke, det skal de på ingen måde.
    Børn og hunde bør efter min mening aldrig lades uden opsyn i hinandens selskab. Slet ikke så lille et barn..

• #4   27. jan 2007 de skal IKKE selv finde ud af det.. aner ikke hvem der har sagt det.. men det er meget dumt sagt efter min mening.. det kan de slet ikke og slet ikke et barn på 2 ½ år.. de burde slet ikke være alene overhovedet.. :o/

• #5   28. jan 2007 Mine børn og hunde skal aldrig finde ud af det selv - jeg er den voksne og alfa i huset og begge parter skal kunne regne med at jeg vil passer på dem og de skal kunne være sikre på at jeg kommer og løser evt. problemer hvis den anden part ikke opføre sig ordenligt. Jeg forventer at begge parter behandler hinnanden med gensidig respekt.
    At lave et barn og en hund, selv finde ud af det, er som at vente på at en mulig ulykke skal ske.

• #6   28. jan 2007 det er rart at høre jeg ikke er den eneste der mener det. Jeg å indrømme jeg har siddet som et stort spørgsmålstegn når jeg har læst det, men det kan godt være jeg har misforstået det. Mine børn er ALDRIG alene med vores hund!!! Og begge parter ved at jeg er der til at mægle, de stoler på mig og vores hund ved at jeg kan læse ham hvis vores søn bliver for vild (han er 6), men vores søn ved også at jeg er der hvis hunden bliver for meget ( moar...Jazzy driller = Jazzy bliver ve med at puffe og slikke ham i hovedet når han er ved at tage sko på *GGGGG*)
    Tak for jeres svar, håber der er flere der vil komme med en kommentar om hvordan man takler små børn og hvalpe.

Kommentér på:
mægling mellem hund og børn

Annonce