22. jun 2014 Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.131
Følger af lungeorm + foder Følger af lungeorm + foder
Hej derude. Jeg må lige høre herinde, om der er nogen, der har oplevet mislyde på vejrtrækningen hos deres hund, efter den har haft lungeorm?
Hun havde det også under lungeormen - der var det dog meget værre, end det er nu... Men Nicki har mislyde på vejrtrækningen, og synes det er blevet lidt værre, her nu hvor det er koldt.
Hun er frisk og vil gerne, som altid - hun siger ikke selv stop for hverken leg eller træningen, og jeg har godt nok svært ved at finde ud af, om vi bør skåne hende? Hun er jo en hund i sin bedste alder, og elsker at løbe, lege og træne..
De blev erklæret raske d. 23. december ved test, og de er lige blevet testet igen for et par uger siden, så der bør ikke være noget.
Derudover så synes jeg hun tager nemt på. Måske er det lidt en kombination af at hun er lidt mere aktiv end førhen, hun er blevet voksen, og steriliseret.
Jeg er meget i tvivl, om jeg skal sætte hende over på noget foder beregnet til steriliserede tæver, fordi jeg synes ikke at ingredienslisten ser specielt lækker ud, mange af dem har rigtig meget majs i.
Jeg vil meget gerne have lidt svar og meninger til begge halvdele af emnet
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.164
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.131
sep 2013
Følger: 17 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.057
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.164
Følger af lungeorm + foder