{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plejefamilie for hunde...
  • #1   22. jan 2007 Det dækker de andre vil, alså dem der har godkendt hende til pleje

• #2   22. jan 2007 Det er sådan at foder og dyrlægeregninger bliver betalt af græske hunde, men indboet står man selv for ( hvis nu hunden æder tapettet eller bordet eller lign. )

• #3   22. jan 2007 Gode ting: den hengivenhed du får fra hunden, hvis hunden er lidt utryg når den kommer hjem, er det dejligt at se, at din opmærksomhed osv gør den tryg og sikker.

Det er dejligt at være med til at hjælpe - man kan få mange dejlige oplevelser.

Dårlige ting:
    Ikke altid sjovt når hunden skal videre - man når jo at knytte sig meget til hunden.
    Du kan risikere hunden splitter dit hjem ad hvis den ikke kan være alene.
    Ja du kan risikere at den bliver syg, dog betaler GH for dyrlæge.

Du skal gøre op med dig selv, at du tager hunden i pleje på ubestemt tid. Nogle får et hjem med det samme, nogle kan der gå flere måneder.

Jeg havde generelt hvalpe i pleje, og det var da til tider temmelig hårdt...også når man skal af med den igen.
    Men er man indstillet på hvad det drejer sig om, og man har overskuddet, så er det da dejligt at passe hundene, ingen tvivl om det.

• #4   22. jan 2007 Kenya : jamen vil jeg ikke eje en hund -jeg vil bare være plejefamilie for hunden her i DK indtil den rette familie er fundet.

• #5   22. jan 2007 Annette : hvad med at modtage hund når man selv har hund ? er det noget du har kunnet mærke på din caviler ?
    Overskudet og tiden er der men det der holder mig mest tilbage er min egen hund da jeg tænker meget på om det er noget der ville kunne forvirre ham når der kommer/går andre hunde i hans hjem.

• #6   22. jan 2007 Sabina - snakker lige i tlf..skriver lige senere :o) du er også velkommen til at skrive til mig pivat hvis det er.

• #7   23. jan 2007 jeg ville ikke kunne gøre det.. jeg knytter hurtigt bånd med en hund; igennem træning og samvær..

jeg er af den overbevisning, at hunden ikke vil få det spor godt et andet sted *smil*

Men hatten af for dem der kan..

• #8   23. jan 2007 ellers er der www.redhunden.dk . De kunne vist godt bruge lidt hjælp, men de har ingen penge, så her laver man *rigtigt* frivilligt arbejde. Der er dog tale om danske hunde der har behov for hjælp.

Kommentér på:
plejefamilie for hunde...

Annonce