{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Gode råd angående motion? {{forumTopicSubject}}

jeg har en dejlig hund på 2 år . Han er blandet med labrador og karelsk bjørnehund.( i kan se og læse om ham på min profil) Jeg vil bare høre om hvor lang tid og hvor mange gå ture om dagen i mener han behøver? synes nemlig at det kan være lidt svært at bedømme hvor lang tid en tur skal vare før at han ligesom har opnået sin nødvendige motion? det samme gælder han aktivering!. Håber at der er nogen soml vil komme med nogle gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd angående motion?
  • #1   21. jan 2007 Det afhænger jo meget af hvor aktiv din hund er. 2-3 gåture af ½ time er fint hvis du også aktivere ham på anden måde. Hvis han er meget fysisk aktiv så er arbejde til hjernen ekstra vigtigt. Man skal huske at jo mere man motionerer (f.eks. cykelture) jo bedre kondition opbygger man hos hunden, og jo mere bevægelse har han brug for.

  • #2   21. jan 2007 jo ,når han skal ud og tisse i haven så siger han da selvfølgelig til ... Men tak for rådende dem vil jeg da prøve og efterkomme.Det var også nogenlunde de samme råd som jeg havde forestillet mig ,men skulle bare lige være sikker på om det nu var rigtig nok ;D

Kommentér på:
Gode råd angående motion?

Annonce