{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd angående flytning
  • #1   15. jul 2009 Jeg ville få nogen den kender godt, til at passe den, mens det værste kaos står på.

  • #2   15. jul 2009 Vores var kun 6 måneder og det gik fint. Til at starte med var jeg i en vens lejlighed med hunden mens min kæreste dirigerede flyttefolk og fik pakket det sidste. Senere, da jeg skulle ordne det sidste i lejligheden, kom min far som Disen kender godt og gik en tur med hende og tog hende med hen på sit arbejde, hvor hun også har været før og til sidst tog vi hende med i bilen ud til det nye sted. Da vi kom frem gik jeg en lang tur med hende mens flyttefolkene bar ind. Ja, og så boede vi der. Ingen problemer overhovedet :).

    Hvis vi ikke havde haft flyttefolk, havde jeg afleveret hende til mine forældre og hentet hende når tingene var båret ind


  • #3   15. jul 2009 hvis i skal flytte det hele på en gang, så er det første i pakker ud kurven/tæppet eller hvad den nu har som er dens. vi flyttede for 6 mdr siden, vi satte lejligheden i stand og var der hver dag, og kørte så hjem og sov i den gamle, det havde de ingen problemer med, ligeså snart kurvene blev stillet ind i den nye lejlighed, jamen så vidste de at nu boede vi her... evt læg en gammel uvasket t-shirt ned til den de første par dage....

  • #4   16. jul 2009 steen A.J tjo det har jeg vel, men ikke bevist, har bare fundet ud af det virker.... det samme når han skal i pension får han en gammel sok eller t-shirt med, eller sit eget tæppe... for mig er det logik at kurven er deres base, og hvor den er jamen der blir vi....

Kommentér på:
Gode råd angående flytning

Annonce