1.006 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Glatte gulve Glatte gulve

Nu har jeg læst frem og tilbage på nettet.

Glatte gulve er det er stort problem når man har hvalp?

Vi har ret glatte gulve herhjemme og prøver så vidt det er muligt at undgå vores 7 måneders hvalp at glide på det. Hun har lært at gå på det, men nogle gange når hende og den store tager nogle ture viser klumpedumpen sig i hende... også hvis hun leger selv, så får hun altså lavet nogle bambier.

Tænker om der kan belaste hende meget i forhold til HD/AD

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glatte gulve
  • #3   23. feb 2018 Jeg har glatte gulve nogle steder, jeg har lagt måtter nogle steder og der hvor hun hopper op i sengen har jeg købt et billigt aflangt bord i ikea og skåret noget af benene og lagt en vetbed på - den står så for enden af sengen og fungere som en slags trappe så hun ikk skal hoppe særligt langt og derfor ikk glider - hun elsker også at ligge på den og den er ret praktisk at ha stående til alt muligt.. har valgt at købe trappe/rampe til sofa osv så hun igen ikk skal lave høje hop ned fra ting (hun gled flere gange som hvalp på den måde og fik ondt i benet af det).. også gir jeg hende rig mulighed for at lege/krudte af udendørs i stedet for inde.. De lærer også med tiden at "navigere" på det glatte gulv - men det er bestemt ikk godt for deres hofter osv! Og har man en hund der har HD er det virkelig ikk godt!

profilbillede
  • #4   23. feb 2018 Jeg har pisglatte gulve, hvilket jeg er vildt træt af. Det er ikke så stort et problem med de to gamle, som bevæger sig i et rimeilgt adstadigt tempo altid. Men de to unge kan nogle gange få lidt for meget fart på, på vej ind eller ud især---- og øv hvor jeg synes det er træls når de glider. Har taget konsekvensen og bestemt at jeg må have nye gulve lagt. I min udestue - som jeg bruger som vintertræningsrum, har jeg lagt gulvtæppe overdet fine parketgulv. Det var simpelthen for glat til at træne noget som helst

• #6   4. mar 2018 Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Glatte gulve

Annonce