{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Kinesisk hårløs - nysgerrig.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Min mor har en hund på 1år 6mdr (Molly), Molly er en blanding af fransk bulldog og kinesisk hårløs..

Molly minder meget om en kinesisk hårløs af sind til trods for hun vejer 14kg og ligner en labrador hvalp utrolig meget..

Hverken min mor eller jeg ved ret meget om hvordan den kinesiske hårløse er som race og hvilke sygdomme de ofte døjer med (udover det man kan finde på nettet sådan lige).

Derfor vil jeg utrolig gerne høre lidt om hvordan jeres hårløse venner er; temperament, andre hunde, gøer de meget? Er de stædige? ja bare alt i alt hvordan sådan en størrelse er i praksis.. og hvilke fysiske skavanker døjer de/jeres hunde med?

Er utrolig nysgerrig da det ikke er en race vi ser særligt meget her hvor vi bor...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kinesisk hårløs - nysgerrig..
  • #1   20. feb 2018 ved ikke med den kinesiske, men fransk bulldog gør og er stædig

• #3   20. feb 2018 PLL OG LCP? smiley

Lyder som Molly det du beskriver for langt det meste - selvfølgelig er der LIDT fb i hende mht sindet men ikke meget og hun er Virkelig hengiven og klister på den søde måde.. og hun er Virkelig sjov og gør PRÆCIS hvad der kan betale sig - sjovt du siger det smiley Hun siger sjældent fra men stikker bare af.. også har hun ikk helt den der "store" personlighed som en fb men er mere stille og rolig, følsom og blid..

• #5   20. feb 2018 og på godt dansk betyder?

• #6   20. feb 2018 Hvorfor spørge om sådanne ting nu? 1,5 år efter I har fået hunden? Sådan noget burde man da sætte sig ind i inden køb af hunden. Sundhed og temperament er da virkelig vigtigt at have styr på INDEN køb af hund - det er jo super relevant.

• #7   21. feb 2018 Hunden stod og skulle have akut nyt hjem og som sagt er der blevet læst online om racen og jeg har selv en fransk bulldog - men det er vel fair nok at gerne ville ha noget info fra dem der har rene hårløse! Desuden er det mig der spørger og IKKE ejeren af hunden, så der er vist ingen grund til at tage sådan på vej og blive små fjendtlig smiley

• #8   21. feb 2018 For en ting er de generelle ting man læser også er der personlig erfaring!!! En ting er også at læse om FB racen men det er noget helt andet med personlig erfaring - der var dælme også mange ting jeg ikk ku læse mig til online i forbindelse med min første franske! Så jeg sys det er uden grund at sige det ikke er blevet undersøgt fordi det ER det...

• #9   21. feb 2018 Helt i orden, Pernille smiley undskyld hvis jeg lød lidt "fjendtlig", det var ikke meningen. smiley

• #10   21. feb 2018 Man lyder desværre også nemmere fjendtlig på skrift fordi man ikk kan høre tonen/måden det er sagt på - så måske er jeg bare blevet sart efter alle de sure kommentarer man så tit får herinde efterhånden, er lidt ærgerligt smiley Men jeg undskylder da også hvis jeg var for hurtig på aftrækkeren smiley

• #12   21. feb 2018 Præcis, Pernille smiley Det er nemlig rigtigt. Det er helt i orden smiley

• #14   21. feb 2018 Tak smiley

Kommentér på:
Kinesisk hårløs - nysgerrig..

Annonce