{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kinesisk hårløs
  • #1   23. jan 2012 ja

• #2   23. jan 2012 Det er ligeså normalt hos en voksen. Det kaldes Semi-coated og de fleste klipper og barbere det væk, mig selv inkl.

• #3   23. jan 2012 okay.. ville lige være sikker smiley

• #4   23. jan 2012 hvor meget koster en kinesisk hårløs med stamtavle?:)

• #5   23. jan 2012 Prisen for en chinese crested hårløs med tavle er meget forskellige tror de ligger et sted mellem 8000-13000 kr

• #6   23. jan 2012 Prisen for en CC med tavle hos DKK ligger typisk mellem 8000 - 12000 kr. Men nogle opdrættere sælger hvalpe med skønhedsfejl til reduceret pris.
    Min søster købte sin for blot 3000 kr, fordi han havde underbid.

• Chila
    Chila Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #7   24. sep 2013 Hej Vil lige høre om nogen af jer har kendskab til hårløse og lopper? Min datter har lopper på sine hunde og min lille CC var i bad i går og i dag fandt jeg en loppe på hans ryg? Vi har ikke været hos min datter siden søndag! Hvor længe kan lopper leve hos en CC?

• #8   24. sep 2013 lige så længe som på enhver anden race skulle jeg mene. blodet er jo hundeblod

• #9   24. sep 2013 Ind imellem kan du finde DKK tavle CC til 5 - 6 tusinde fordi opdrætter har svært ved at få dem solgt. Men du skal jo nok ikke regne med, det er de bedste udstillings hunde du får til den pris, ej heller 8 ugers.

• Chila
    Chila Tilmeldt:
    aug 2013

#10   25. sep 2013 Hej igen. Hvilket loppemiddel bruger du til Calle og Belika?

• #11   25. sep 2013 Ikke nogen.
    De har 7 9 13 endnu ikke haft lopper eller tæger.
    Calle kan ikke tåle nogen af de kure der findes på markedet. Vi har sågar fået et meget dyrt helt nyt halsbånd fra producenten, da de ikke vidste om hårløse kunne tåle dem. Det kunne jeg så fortælle dem at i hver tilfælde Calle ikke kunne.
    Overvejer at prøve de der magnet ting til halsbånd, men jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv, om jeg tror på de virker.

• Chila
    Chila Tilmeldt:
    aug 2013

#12   21. okt 2013 De virker i hvert fald ikke hvis der er loppeangreb for min datter har lopper på sine hunde og de har den tingest og alligevel er lopperne på hundene.

• #13   21. okt 2013 Advantage og Capstar sammen. Det virker hver eneste gang. Hvis I er hårdt angrebet vil det være en god idé at sprøjte hjemmet i Trinol 810 smiley

• Chila
    Chila Tilmeldt:
    aug 2013

#14   22. okt 2013 Min Emil har fået både capstar og advantage og deres har også fået advantage nu. Håber vi snart er fri for de udyr.

Kommentér på:
Kinesisk hårløs

Annonce