chinese crested {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har købt den skønneste, legesyge og kærlige chinese crested, jeg har bare det problem at han stortest heletiden får bumser han er fra 30/8-17 tænker om det er normalt eller om der er noget jeg kan ændre på. Han får Royal canin hvalpe foder (tørkost) han får ikke noget af vores mad og heller ikke vådfoder. Også får han en hundekiks hvergang vi har været ude for at belønne ham for at gøre det han nu skal.
Han bliver badet en gang om ugen og har fået afvide at jeg bare skal smøre ham med helt almindelig bodylotion er det korrekt? Eller skal jeg købe andet crem?
Men vil også vide hvordan i klipper jeres hårløse da han er begyndt at få en del pletter med hår ??
Mange hilsner her fra og tak på forhånd
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.368
mar 2007
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
nov 2015
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
Det er på hals og bagben det er slemmeste ?? men må nok en tur til dyrlægen for lige nu syntes jeg det er rimelig slemt udbrud han har sig :(????
Har købt de der i en kasse fra netto har ikke lige set om det er med eller uden sukker ??
mar 2007
Men før du begynder med nyt foder osv så afsted til dyrlægen - det kan kræve behandling hvor foderskifte osv ikk er nok Og det kan dyrlægen også vejlede om..
nov 2015
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 4
Og tak for linkene til nyt foder dejligt med hjælp til at få det bedste ????
mar 2007
- Har selv lige været igennem allergi med Mille hvor dyrlægen fortalte det mht kylling og så snart hun kom på foder uden kylling var allergien i ro - men hvis din hund har allergi vil dyrlægen jo også snakke med dig om det
Meld gerne tilbage med hvordan det gik hos dyrlægen
chinese crested