{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING I NÆSTVED-IGEN {{forumTopicSubject}}

Skriver igen da lille Palle stadig ikke er fundet. Palle er en Coton de Tulear på 3 år der har været væk siden fredag. Han stak af fra dem der passer ham mens hans ejere er på ferie. Jeg har set ham et par gange men han stikker af, tror han bliver tiltrukket af min hund, fgor igår var jeg en tur forbi mine forældre og pludselig står lille Palle ude i deres indkørsrl.. VILDT! Men han stak af igen, han virker meget skræmt. Han er i området ved Maglemølle og havnen, blev set igår på Møllegårdsvej, så hvis du alligevel skal ud at gå tur i Næstved så slå vejen forbi og hjælp med at finde lille Palle..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING I NÆSTVED-IGEN
  • #1   16. jan 2007 det kunne være, men det er et kæmpe område han bevæger sig inden for og hvad nu hvis han går omkuld ved togskinnerne det kunne man heller ikke have... Har bare så ondt af ham, og dem der passede ham. De er ikke engang fra byen og det er Palle heller ikke så han bevæger sig på helt nyt område...

• #2   16. jan 2007 Får sku helt lyst til at smutte til næstved, bare for at hjælpe ..

Stakkels hund..

• #3   16. jan 2007 Jeg har aldrig set en hund spurte så stærkt som ham, og tvivler på at han kan følges så langt gennem mange haver, over veje, togskinner osv, men tak for ideen.. Vil gøre alt for at finde den lille dreng, det er bare så ærgerligt og ejerne ved det ikke engang endnu

• #4   16. jan 2007 Du siger noget, det var da en god ide

• #5   16. jan 2007 Ihh.. sidder her og får det helt skidt over at jeg bor så langt væk!
    Havde jeg haft bil, havde jeg taget Nala med, og kørt til Næstev for at lede efter ham..

Nogle der vil køre mig ? smiley

• #6   16. jan 2007 Ja det kunne være skønt hvis man kunne stille et helt hold og gennemsøge området systematisk. Problemet er bare at han er vildt skræmt og det er jo klart det eneste han vil have er sin moar.. Dem der passer ham har prøvet at ligge hans snor oppe ved mine forældre for at se om han vender tilbage, detkunne måske tiltrække ham.

• #7   16. jan 2007 hmm.. hvad med at tage et stykke af ejernes tøj ? (det dufter jo af dem)
    Eller en bamse der er hans..

Altså prøve at tiltrække ham ligesom med snoren...

• #8   16. jan 2007 Hvem har mulighed for at få fat i et stort net.. han må være temmelig sulten,så noget lækkert kød må kunne lokke.. Hvor stor er han..?? Hvis der er interresse og nogen ved nogenlunde hvor han er,har jeg måske mulighed for at ta en tæve med,der lige er stoppet i løb

• #9   16. jan 2007 Der er også blevet lagt en t-shirt hans mor havde sovet med før de tog på ferie så håber det hjælper:-) Tak for jeres gode ideer, man føler sig helt magtesløs og jeg kan slet ikke tænke på andet end den lille hund.

• #10   16. jan 2007 Stine - Min tæve er vist ved at komme i løb. Hun er bare lidt syg,..

Meeen hvor bor du ?
    smiley

• #11   16. jan 2007 Kan jo så læse hvor stor han er.. flot stine..gg

• #12   16. jan 2007 Malisen - Sådan har jeg også fået det nu ..
    Sidder og nusser Nala, og tænker på den stakkels hund! ..

• #13   16. jan 2007 Jeg bor i slagelse og tæven jeg har kendskab til er i Næstved og hun er en lille lækker sag ..GG

• #14   16. jan 2007 Han er vel omkring 6-8 kg stor. Ja et net kunne være godt. Mine forældre har åbnet døren ind til deres have der er en lukket have og jeg går drop engang imellem og lukker døren og går en runde for at se om han er der. Skulle have haft et net igår da han stod i indkørslen. Hans ting er lagt lige indenfor i haven...

• #15   16. jan 2007 Uhh..

Jeg vil med til næstved !!
    Vil også lede..

Hmm.. Altså Nala er ved at komme i løb, og det kan vist lugtes (ser det ud som på han hundene)..

Men hun er bare lidt syg, så ved ikke helt hvor godt det er .. smiley
    i hvert fald skal hun pakkes godt ind så..
    Og har ikke fået købt nogle frakker endnu..

• #16   16. jan 2007 Malisen´.. hvor mange gange har du set ham?? Hvorfor søger han tilbage til dine forældre?? er det der han er stukket af fra??

• #17   16. jan 2007 Har set ham 4 gange. Nej han er ikke stukket af fra mine forældre, han er stullet af fra en bil 1 km fra mine forældre. Det var i mine forældres bagbos have at vi opdagede ham i lørdags, tror han bliver tiltrukket af hundene. Mine forældre har 3 hunde der minder om hans race og jeg har en af samme race... Føler der må være en grund til at jeg skal blive ved med at se ham, det må være fordi det er mig der skal fange ham..

• #18   16. jan 2007 Pt venter jeg på svar på hund og fra nogle folk fra falck,jeg kender..

• #19   16. jan 2007 Jeg er bare super glad for jeres hjælp...Ang Nala så synes jeg at du skal blive hjemme<med hende når hun er syg, det er synd for hende

• #20   16. jan 2007 Jeg logger på om 5 min igen, går lige op til mine forældre og kigger og skriver igen fra deres pc..

• #21   16. jan 2007 Jeg har transportkasse og handsker.. man må gå ud fra den hakker,når den er så bange.. får besked med tæven om max 20 min.. værre ser det ud med nettet..

• #22   16. jan 2007 MGP.. sagtens,men det gør mere ondt når man har kolde fingere. gg Tæven er i hus... mangler stadig net og fuld adr,samt om der er andre der skal med...

• #23   16. jan 2007 Hvorfor sidder man så laaaaaaaaaangt væk smiley

• #24   16. jan 2007 MGP.. kan ikke få fat i de folk jeg kender,og mener ikk dem i næstved har biler til den slags.. det er Ringsted og Slagelse der normalt kører dyr.. er ved at finde et stort pool net... eller må jeg jo være net og håbe den ikke blir flad..gg

• #25   16. jan 2007 jeg er fra Næstved.. kan være jeg kan hjælpe??

i må endelig sige til..

• #26   16. jan 2007 Vang... det kan du sagtens.. jo flere øjne jo bedre.. men venter på yderlig info fra malisen,som ved nogenlunde hvor hunden er set.. smiley

• #27   16. jan 2007 oki...:)

• #28   16. jan 2007 Så er jeg tilbage.. Jeg har prøvet at lave en slags "ruse" oppe i min forældres indkørsel hvor den forhåbentlig finder tilbage. Den er ikke set nogen steder idag, så det er meget tvivlsomt om hvor den er men den har opholdt sig i nogenlunde samme område siden i fredags. Idet han er meget skræmt må vi nok heller ikke være for mange samlet. Ja måske han kunne finde på at nappe når han er så skræmt. Problemet med ham er, at han vidst nok aldrig har gået til træning og kan derfor ikke nogen kommandoer. Da han rendte fra mig løftede han ørerne da jeg sagde hans navn, men så sig ikke bagud over skulderen. Sidst han blev set var på Møllegårdsvej i Næstved og han har også¨været rundt i haverne på skellet. Han har også været nede på Maglemølle, som er et kæmpe sted med masser af larm nu det ikke er weekend, så der er han nok ikke mere... Har sendt fire hunde ud i haven som lokkemad og har sat mad frem til ham og lagt nogle af hans ting...

• #29   16. jan 2007 Malisen.. Hvor er dem han er smuttet fra??? hvorfor leder de ikk... Ang maden,skal han jo helst være sulten,for at vi kan komme i nærheden af ham..
    Ved du om han er fanget af politiet/falck idag og vil du få besked om det hvis det sker

• #30   16. jan 2007 De leder også, men vidst ikke lige så ihærdigt som mig. Jeg får besked fra dem hvis de hører fra Politiet eller Falck. De kunne ikke bruge Falck for det koster penge, og de har ikke råd, ville næsten selv betale, men hvornår skal man så stoppe, der er jo mange hunde der løber hjemmefra. Har bedt dem om at kontakte en dyrlæge og evt få en aftale om en bedøvelsespil. Ang maden så sidder jeg og holder øje så det er kun som lokkemad...

• #31   16. jan 2007 HOV kan se det indlæg om bideri i starten ikke er kommet på. Dagen inden han stak af bed han den ene som passer ham, idet hun lagde hovedet ned til ham og ville kysse godnat, og idet hun gjorde det flyttede hun den bluse ejeren havde lagt til ham med sin duft. Han har nok følt sig trængt og ked... Han skulle normalt ikke være agressiv og bide... Hun blev bidt på munden..

• #32   16. jan 2007 Møgvejr... Han er nok gået i læ et eller andet sted.. Jeg skal på salon med min hund kl 14 og der vil jeg bede dem om at sige det til alle deres kunder, idet salonen ligger 200m herfra

• #33   16. jan 2007 Hvor er ejerne til hunden henne??
    Eller andre hunden føler sig mere tryg ved?? Evt nabo eller noget..

Det er skønt at rigtig mange vil hjælpe, men mon ikk det skræmmer hunden længere væk hvis der pludselig er 50 fremmede der kalder frem for 5 fremmede?

Håber sgu den lille fyr snart giver op og kommer hen til en for at få mad..

• #34   16. jan 2007 Ejerne er i udlandet og dem der passede ham har hverken adresse eller noget på hvor de er... Skidt. Den er vant til en puddel, men hende der passer den har de heller ikke oplysninger om. Ja ikke for mange, for så bliver han endnu mere skræmt. Håber også snart at han overgiver sig, han opfører sig virkelig som en hund på flugt. Den stakkel, heldigt at vi ikke har frost og sne...

• #35   16. jan 2007 Malisen... Nu er den fremlyst ved samtlige dyrlæger osv ikk?? En hund,der er usikker hakker og man ligger da ikke hovedet ned til en man ikke kender 100 %... nå men hvor starter vi og kan jeg få adr

• #36   16. jan 2007 Han ligner min hund på billedet, han har bare nogle mørkegrå aftegninger på ørerne... Gid man kunne pejle ham vha chippen i nakken.... Dem der passer ham har lige kontaktet mig og oplyser at de har kontakt til en dyrlæge som også vil prøve at hjælpe..
    Sikke mange gode hjerter der er i dette forum:-)

• #37   16. jan 2007 Undskyld mig, men synes da det er underligt de ikke har noget info på hvor ejerne var.. Hvad hvis hunden var blevet rigtig syg og skulle til dyrlæge?
    Ville også gerne hjælpe, har en lækker tæve (godt nok ikke i løb men de fleste hanhunde er helt tossede med hende alligevel) men ikke noget kørekort...

• #38   16. jan 2007 Tæven jeg tar med er super venlig over for alle hunde.. Vi skal ikke råbe men gå rundt,stille og roligt..

• #39   16. jan 2007 Stine: Jeg giver dig 100% ret... Jeg har bedt dem om at sætte sedler op alle steder og kontakte dyrlæger, politi, falsk, radio osv. Føler mig lidt som en kommandocentral, men kan ikke lade være når den stakkel er så alene og tydeligvis bange.. Dem der passede ham er vidst gået lidt i baglås, og tænker ikke på alle de muligheder der er desværre.. Kender dem ikke..

• #40   16. jan 2007 Malisen.. det gør mig sgu harm.. at de ikk er noget mere aktive og ser at komme ud med noget info og får fundet de ejere

• #41   16. jan 2007 Ja det hele er lidt mystisk. Hvis jeg tog på ferie ville jeg give dem der passede ham alle info jeg kunne og hvis jeg var den der mistede ham ville jeg lede døgnet rundt og gøre alt for at finde ham... Ang adresse stine så har jeg skrevet længere oppe hvor han sidst er set.. Jeg bliver bare nød til at køre over med min hund om lidt... Tror vi skal gå rundt enkeltvis i området og kigge stille og roligt og evt klæde os ud som en lækker oksefilet.. Han er umulig at kalde til sig..

• #42   16. jan 2007 MGP - ja jeg var lidt klar over at de er på ferie... men hvor?? Altså hvor langt væk? Og kan man ikke komme i kontakt med dem?

Og jeg ville også sætte STOR pris på at få af vide hvis min hund var stukket af, jeg kender en del han ville komme hen til, kaoz kan nemlig heller ikk kaldes ind af folk han ikke kender/stoler på..

Hunden har været væk i 5 dage nu.. det er alligevel længe ikke at få mad, og han bliver nok mere og mere aggressiv frem for ked.. Bliver skræmt gang på gang.. Hvor er det bare synd =(

• #43   16. jan 2007 oh.. så ikk du havde svaret Malisen.. sorry..

• #44   16. jan 2007 Er det 4700 der er post nr?? Putter knægten i børnehave kl 9,skal lige omkring AA hundecenter og hente Sveske,så er på den adr ved 11 tiden..

• #45   16. jan 2007 Årh sveske der skal med - hun er lækker! smiley Så må vi håbe hun er nok til at få ham frem...

• #46   16. jan 2007 Jeg har skrevet alt jeg ved, vil bare så gerne finde den lille stakkel og så har jeg næsten selv lyst til at passe ham indtil hans ejere kommer tilbage.. De er i udlandet.. Historien melder ikke noget om hvor.. Han har ikke halsbånd på, jeg har taget en snor og halsbånd med mig når jeg har gået rundt. De har lagt hans egen sele og snor i mine forældres indkørsel, den er han vidstnok vild med..

• #47   16. jan 2007 Kan kun sige det endnu engang, er et eksempel på at privat pasning,ikke altid er bedst...

• #48   16. jan 2007 Kan man ikke få radioen med på det? Og fremlyse folk der kender hunden?

• #49   16. jan 2007 Stine: imorgen?

• #50   16. jan 2007 Radioen ville ikke hjælpe, deres kommentar var, at så havde de ikke andet at lave. Dem der passede Palle vil ikke have nogle navne nævnt...!!??

• #51   16. jan 2007 malisen.. ja imorgen.. Har ikke mulighed idag..

MT.. ja lille sveske pige,som dufter rigtig lækkert for tiden..

• #52   16. jan 2007 MGP.. har hørt det flere gange eller folk fortryder at de sagde ja, og smider den af i pension... Så grundarbejdet,skal osse her være i orden..

Syntes det lyder for vildt,at de ejere ikke ved besked...
    Jeg var blevet vild,ikke at det hjalp

• #53   16. jan 2007 Jeg var også selv gået amok, hvis nogen havde mistet min lille Ludvig. Det værste af hele historien er, at de have arrageret pension til ham, men vennerne sagde at de nok skulle passe ham så de kunne spare de penge..AV. T
    Stine: Lad os lige skrives ved inden du kører imorgen hvis der er nyt i sagen... Jeg logger af om lidt skal på salon men er tilbage om få timer igen..

• #54   16. jan 2007 Ok.. ansøger lige venskab... Kors vi har hørt den med pengene, mange gange på pensionen.. gaab altså

• #55   16. jan 2007 sæt en lang line - 10 meter line , på din hund når du går tur, så har han mulighed for at hilse på din tæve uden du står for tæt. gå så forsigtig ind i en have -baglæns og håbe så på, at han følger med din hund.

gå til alle i området, og be dem checke deres skure og andet, når mørket falder på. der skulle han gerne søge ly for natten.

håber dette kunne hjælpe lidt

Kommentér på:
EFTERLYSNING I NÆSTVED-IGEN

Annonce