{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Godt råd , vedr. løs hund.. {{forumTopicSubject}}

Her hvor jeg bor , er der en lille forhave og en lille baghave forsvarligt lukket så mine små rotter ikke kan løbe ud.... Men, vi døjer meget med en løs bull mastift , som render fridt rundet her i området og den forserer uden problemer ,hegnet omkring min forhave ,som er ca 1 m høj .. Jeg er simpelthen så gal over at jeg skal være nervøs for at have mine hunde i haven , fordi ejeren af hunde ikke fatter at holde hunde hjemme , jeg ved hvem ejeren er og har flere gange forgæves forsøgt at komme i kontakt med ham , men han tager ikke telefonen .. nu er det sådan at selv samme hund i sommers slog et lam i hjæl , men det er der ingen der har meldt .. så nu har jeg bestemt at hvis den kommer her op igen , vil jeg hvis det er muligt fange den , og ringe efter politiet , samt sige at jeg ikke ved hvem ejeren er .. den har ikke navne skildt på .. ( ejeren er dranker , og sidder sikker på kroen ) hvilket sikkert ender med en aflivning af hunden ... er jeg så ond ?? ( ved min nabo, har forsøgt at fange den i dag , han har også selv en mindre hund ) og ved han gør det samme ( ringer efter politiet )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt råd , vedr. løs hund..
Kommentér på:
Godt råd , vedr. løs hund..

Annonce