{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Mangler råd vedr. mad {{forumTopicSubject}}

Jeg synes ikke Fifi rigtig vil spise noget. Det startede før jul, hvor hun kom i løbetid og siden har hun ikke spist ret meget. Hun får Royal Canin til shih tzu. Hun spiser max halvdelen af hvad der står på posen hun skal.

Hun er 1 år og vejer 4,5 kg. Man kan alt for tydeligt mærke hendes rygsøjle og ribben. Hun er altid glad og virker ikke sløv eller træt.

Har i et godt råd??
Skal jeg skifte foder?? hun får kun tørkost.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler råd vedr. mad
  • #1   15. jun 2009 Hej Linda

    Tror ikke du har den store grund til bekymring...men forstår alt for godt hvor den kommer fra, da jeg har stået lidt i samme situation...

    Du Kan gøre følgende...
    Min lille pige var ikke vild med royal canin og derfor skiftede vi over til Arion... Dette spiser hun med stor velbehag og har taget godt på af det...
    (link fjernet) - her kan du finde en forhandler nær dig...

    Der er også muligheden for at barfe hende...
    Dette er fodring med rå kød, ben samt rå grøntsager... Det kræver en stor fryser og en del planlægning men er super godt for helbred og tænder....og de tager pænt på i volumen ;o)

    Håber du finder løsningen for jer...

    Knus Mette



  • #2   15. jun 2009 Hej Mette.

    Tak for råd. Typisk jeg lige har købt en sæk RC til 400 kr.... Hun spiser det godt nok men bare ikke meget....

    Vil helst ikke fodre med rådt kød, men må nok overveje at skifte mærke eller supplere med lidt kød ved siden af


Kommentér på:
Mangler råd vedr. mad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce