{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Foreslag til forbedringer (tråd til admin) {{forumTopicSubject}}

*********** K U N S E R I Ø S E S V A R, T A K ************

Får utrolige mange henvendelser i PM om forslag til forbedringer - derfor denne tråd =)

I kan skrive jeres forslag her - KUN forslag og begrundelser !
- Ingen "jeg er enig med julius", det bliver for forvirende.

Tråden bliver sendt søndag aften til admin.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foreslag til forbedringer (tråd til admin)
  • #1   6. jan 2007 **** KUN SERIØSE SVAR ****

Ved ikk hvorfor det andet blev sært at kigge på?? 0o

• #2   6. jan 2007 der hvor man kan søge i forgangne indlæg, synes jeg at der burde være sådan så man kunne søge på indlæg lavet af en bestemt bruger. Det kunne være så fint smiley

• #3   6. jan 2007 Jeg har selv en =)

En lille lyd eller anden form for meddelelse når man får en PM, tit og ofte glemmer folk (læs jeg) at kigge på min profil og ser ikke hvis der er kommet beskeder =/

• #4   6. jan 2007 Søger viden : ja god ide!

Samt et forum kun for efterlysning af f.eks. bortløbne hunde, søskende osv. Altså et forum kun med efterlysniger!

• #5   6. jan 2007 Ønsker mig at rækkefølgen af indlæg i en tråd kan sorteres, så man kan vælge at se det nyeste indlæg øverst i "tråden". Det må gerne være valgfrit for hver enkelt bruger at vælge om det skal sorteres "ascending" (stigende) eller "descending" (faldende).

PM meddelelsen kan jeg tilslutte mig, for jeg glemmer det også.

Hilsen Gitte

• #6   6. jan 2007 Et ønske mere:
    At man kan rette i overskriften, hvis man er kommet til at lave en stavefejl..... det ville være godt.

• #7   6. jan 2007 Et ønske fra os er :

At man kan søge på by / lands del og så kommer de brugere / hunde op der står under feks. Falster

Ville være så smart ! c",)

• #8   6. jan 2007 Overskrift i mailen der kommer fra et indlæg.

(link fjernet)

• #10   6. jan 2007 Hopper på MGP's forsalg.................

• #11   6. jan 2007 følgende gælder også for hestegalleri:

det kunne være smart hvis man kunne søge mere detailieret efter hunde/heste ved at søge under afstamning, farve etc

desuden ville det måske være bedre hvis indstemnings systemet ville blive ændret lidt, så at man tilsammenlagt skal ha så og så mange stemmer at komme ind. altså afvis og velkommen tilsammen. synes det er underligt folk kan komme ind med 50% afvist og 50% ikke afvist, især hvis man kan se der er noget galt med profilen og folk alligevel stemmer dem ind.

desuden burde HA have lov til at slette hver hund/hest hvis de har beviser nok at de er fake uden at der skal 5 brugere til at stemme dem ud.

• #12   6. jan 2007 At der kommer en mulighed for at skrive hvad ens blandingshund er blandet af. Et felt så folk skriver det (hvis de ved det) eller vælger det ud fra en/flere rullemenu/er.
    Disse racer skal man så kunne søge på, så at jeg fx kunne gå ind og finde alle de blandingshunde der har Cavalier i sig eller fx Labrador.
    Det ville være en super rar funktion.

• #13   6. jan 2007 Sikken en dag........Hele 2 gange må jeg hoppe med på MGP's forslag ;0))

• #14   6. jan 2007 I PROFILEN >>>
    - At der stod fødselsdata i stedet for fødselsår....dette har særlig betydning for hvalpe og en god hjælp til efterlysning af søskende...
    - Rubrikken tricks anvendes ofte til generel lydighed mv.....så evt. en anden betegnelse...fx lydighed og tricks...
    - Beskrivelse...så fremt der ikke kommer et decideret raceindex ville det være fint, hvis det var opdelt i egen beskrivelse og generelt om racen...kategori, karakter, muskulatur, pels, link til racen...
    - DESUDEN >> udfordringer og stemmerunder mv. helt for sig selv...

• #15   6. jan 2007 LooooooL MGP, det var så ikke her vi skulle være enige hele 3 gange på samme dag :0)

• #16   6. jan 2007 Jeg tilslutter mig også MGP.

Jeg mener nemlig heller ikke at udstemning og indstemning ikke hører hjemme i et voksen forum. Det er for meget jantalov. Og jeg bryder mig ikke om at man anonymt kan stemme en person ud. Det er her jeg mener HA´er skal træde i funktion.

Samtidig skal reglerne være til at forstå, og ikke virke som som de ændres efter forgodt befindende.

• #17   6. jan 2007 Et chatrum til dem der har lyst til, at chit-chatte.
    Nogen har jo kun lyst til at hygge-snakke så det ville jo være alletiders i stedet for, at emnerne bliver spammet til smiley

• #18   6. jan 2007 Under søg hund > ville være genialt..*G*..hvis man kunne finde racen under kategori..blandinger, jagt, hyrde, muskel, selskabshunde..osv.

• #19   6. jan 2007 - En racebeskrivelse ville være super.
    - En søgefunktion på område, så man kan finde hunde fra ens nærområde.
    - Fjerne stem-ind funktionen. Kan ikke se meningen med den.

- Og ja, en funktion hvor mænd sætter billede på og skriver hvis de er single *griner*
    Go MGP ;o)

• #20   6. jan 2007 Et til ønske er :
    at man kan se hvem man har stemt på i udfordringer...

• #21   6. jan 2007 Kan i ikke holde "jeg er enig med...." ude af tråden, tak?

• #22   6. jan 2007 jeg syntes ikke det skal være et krav a man har oprettet en hund for at være med i debatforum. da jeg fik mange nyttige tips om hvilken hund, og andre små ting som er rart at vide når man skal købe hund første gang. det er rart at høre folks personlige erfaringer, det kan man ikke læse sig til i en bog. så derfor mener jeg det skal være så alle der er oprettet som bruger, skal kunne deltage og skrive herinde liegyldig om de har hund eller ej. grunden til at hundegalleriet er så populær er vel at vi kan lære af hinanden. og jeg ved at jeg personlig havde meget gavn af de respons jeg fik herinde, inden jeg fik hund. og den mulighed syntes jeg også andre skal have, hvem ved måske bliver de bedre hundeejer af det. det håber jeg da jeg bliver.
    mvh karina

• #23   6. jan 2007 Hvad med at droppe det med udfordringer, det er da et lidt plat emne i forum, der gerne skulle være seriøst

• #24   6. jan 2007 I stedet for at droppe udfordringer, som Tanja skriver, synes jeg, det ville være bedre, at lave et emne i forum, hvor det kun handlede om fx uddeling af udfordringer og stemmerunder. Så kan det sorteres fra, hvis man ikke ønsker, at se efter det, når man kigger trådene igennem.

En anden ting er, at jeg synes det ville være godt, hvis der indenfor fotoalbum blev oprettet en kategori, hvor man kunne lægge billeder ind og fortælle om sine afdøde hunde. Der er i forvejen en del, der har deres afdøde hund oprettet i fotoalbum eller i en profil. På den måde kunne der komme lidt mere overblik over hunde i live og afdøde.

Kommentér på:
Foreslag til forbedringer (tråd til admin)

Annonce