{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

mærkelig oplevelse... :S (pludselig blødning fra poten) {{forumTopicSubject}}

i dag var jeg lige et smut forbi dyrlægen på den daglige gåtur... jeg plejer nemlig lige at gå ind og få min hund vejet en gang i mellem bare for at jeg kan holde styr på om hun holder vægten....

nå men jeg stod så derinde og snakkede med en af sygeplejeskerne derinde fordi hun havde taget lidt på og jeg ser så ned på min hund og opdager at der er blod på gulvet...! og så er det så nu at det underlige begynder... hun havde nemlig skåret sig i poten... men der var intet blod på vej ind til der hvor vi stod og der var intet blod på vægten.... det var bare lige pludselig begyndt at bløde og jeg synes altså det blødte ret meget...

er der nogen der har en idé om hvordan det lige kan gå til? for de tjekkede gulvet og der var intet blod at se og det var holdt på med at bløde da dyrlægen så endelig havde tid til at se på hende.... det må jeg sige var en yderst mærkelig oplevelse.... plus jeg blev lidt forskrækket..... der var jo gået hul på min lille skat....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelig oplevelse... :S (pludselig blødning fra poten)
  • #1   5. jan 2007 Skægt - oplevede præcis det samme for en uges tid siden- ja ik ligee nedde hos dyrlægen - men herhjemme -

    Dunse lå og sov - INTET blod der - hun rejste sig gik henover et helt glat - rent gulv - og PLUDSELIG begyndte hun at bløde - RET voldsomt - og havde en åbning på en cm i poten -
    Intet inde i såret - og intet på gulvet -

    Var også et mysterie for mig.................



  • #2   5. jan 2007 ja lige nøjagtigt.... men jeg havde jo så været ude og gå med chika lige inden og havde set nogle glasskår.... men stadig... hvis hun havde skåret sig derude ville hun da have blødt på vej derind?

    heldigvis slap jeg for at betale for at han kiggede på det.... så lidt heldige var vi da... smiley


  • #3   5. jan 2007 SidSel... smiler... håber at det bare lukker sig uden problemer - gjorde dunses - renset og ik mere snak om det - Heldigt -

  • #4   5. jan 2007 ja... hr. dyr sagde også at jeg bare skulle holde øje med det og så lige skylle det når vi kom ind fra steder med meget sand og grus eller give hende en gammel tennissok på.... så skulle det også nok hele... smiley

Kommentér på:
mærkelig oplevelse... :S (pludselig blødning fra poten)

Annonce