1.702 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Laura B
Laura B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Jeres syn på GPS tracking af hunde. Jeres syn på GPS tracking af hunde.

Jeg vil rigtig gerne høre om jeres meninger i forhold til GPS tracking af hunde.

P.t. er der et marked med halsbånd samt hundeskilte.
Hundeskiltene har en QR kode hvor det kræver en har fundet hunden som scanner koden for at ejeren kan se hvor deres hund befinder sig.

Halsbåndet der kan man selv tracke sin hund når man har lyst, alt efter udbyderen kan det være en app eller konto man skal oprette f.eks.

Mange er på abbonnement og derfor ikke en engangs ydelse.

Jeg studerer til multimediedesigner, og denne uges gruppe projekt er at få en idé til et salgbart produkt.
Vores idé går ud på, at registrerings chippen som man skyder ind i sit kæledyr i dag, skulle videreudvikles så den indeholdte en GPS.
Derved kunne man finde sit kæledyr når det enten løb væk eller blev stjålet, fordelen frem for halsbånd og hundeskilte er at den er usynlig, dvs. tyven kan ikke bare fjerne den og smide den væk.
Samtidig med tyven ikke vil kunne se om hunden kan spores eller ej.

Men vi har behov for lidt feedback på om der er noget som vi måske har overset eller om i har nogen forbehold for sådan et produkt, samt hvad der taler både for/imod.
Vil også godt høre hvad i tænker om de alternativer som allerede findes i dag. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde