Westie problemer {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen, jeg håber der er nogen der kan hjælpe med frederiks problemer.
Nr1.
Den har en slem omgang kløe over hele kroppen, dyrelægen siger at det er et problem mange af de hunde har, men det her er nr 2 af denne slags vi har med dette problem, er der nogen der har samme problem evt. noget der hjælper (den får nogen piller for kløe) det kan også være det foder den får, men vi har prøvet et par forskellige slags, og det leder mig også videre til problem nr 2.
Nr2.
Den mangler et enzym som bugspytkirtlen ikke laver hvor den tabte sig meget og alt mad rendte lige igennem den, noget med den ik kan optage fedt i maden, så vi er bundet lidt til det foder vi bruger nu som har et meget lavt fedtindhold, men det enzym den får hedder Pankreatin og bliver blandet i maden, men det er rimelig dyrt og det er svært at få fat i på apoteket, så er der nogen med dette problem der kender til andre steder man kan købe pankreatin el har forslag til hva man kan gøre?
Jeg blir MEGET glad hvis der bare er en der kan hjælpe mig lidt på vej til at gøre livet lidt nemmere for Frederik...
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
men jeg tror jeg ville prøve med barf-foder, men rådfører mig med dr.dyr pga. manglende enzym...
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hmm.. det lyder ik godt ja det er lidt dyrt, men man gør jo ALT for ens guldklump ik...
dyrelægen fortalte bare der var mange heste der os led af samme enzym problem, og så kunne det jo godt være der var et sted hvor man kunne købe det i lidt større mængder/billigere, i stedet for 400grams som nu nok kun bliver lavet i 100grams til 155kr, det er jo trods alt et noget større dyr sådan en hest
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
Grunden til at jeg spørger, er at jeg i min hundesalon har set enormt mange westier, der havde hudproblemer enten p.g.a. dårlig eller manglende trimning.
maj 2005
maj 2005
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
maj 2005
Westie problemer