{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

Temperamentsfuld Westie hvalp.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for nogle gode råd omkring min 16måneder gamle Westie.

Han er god som dagen er lang og meget tålmodig i det daglige..
Problemet er når han er træt. Han bliver arrig og snapper ud efter både mig og min mand. Vi kan simpelthen ikke komme i nærheden af ham.
Derudover har jeg problemer, når vi møder nye hunde. Jeg ved aldrig hvordan han vil reagere. Nogle gange skælder han ud på den anden hund. Andre gange er der ingen problemer overhovedet.

Han er blevet meget mere rolig med alderen skal det siges, så jeg håber lidt at det bliver endnu bedre som tiden går.
Ellers er han meget velopdragen hund, som gør hvad han får besked om. Undtagen lige i de situationer.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med nogle gode fif. Jeg er selv ved at løbe tør for ideer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temperamentsfuld Westie hvalp..
  • #1   5. aug 2010 Hvis han snapper efter jer og på andre måder opfører sig dominerende er der ikke andet at gøre end at sætte ham på plads! Han er stadig en unghund og nok stadig i sine teenageår.. Jeg har selv en westie som også var noget sin egen herre, der nok selv skulle bestemme alt! Han kan stadig prøve grænser af. I må ta ham i hans skæg ( råd vi fik af opdrætteren) hvis ikke det er nok til at han stopper så må I (evt. din mand) lægge ham på ryggen indtil han slapper af! Vores kan også ind i mellem få den ide at han bare vil gø af os, så skal du bare ignorere ham TOTAL. At ignorere er generelt et godt tip til dårlig opførsel for det er det samme som at "lukke ham ude af flokken" (= dig og din mand)

• #2   5. aug 2010 Hvor sjovt, kan lige se at din westie også hedder Victor.. Det gør min westie også, det dominerende gen må jo ligge til navnet smiley

• #3   5. aug 2010 Mie - Dejligt at få bekræftet at det er en race adfærd og der er en løsning på problemet.
    Victor er altså også et sødt navn til en hund.

Susanne - Det var nu også lidt indforstået vil jeg mene.. smiley

• #4   5. aug 2010 Mie - Det er sjovt du lige nævner det med gøen. For Victor har det også med at gø af os for at få opmærksomhed.
    Førhen gjorde han det især, når jeg snakkede i tlf. Men det hjalp efter jeg begyndte at gå ind i et andet rum og vente til at han stoppede.

Apropo sidder han netop nu ved siden af mig og gør af mig og forsøger at hive mine fingre væk fra tastaturet. Åhh den personlighed..

• #5   5. aug 2010 Du skal bare huske på, at det er ikke dig der skal gå ind i et rum, men ham der skal sættes væk! smiley Vores Victor besøger tit badeværelset smiley og hans udtryk når han bliver lukket ud igen efter at have tænkt lidt over tingene er priceless smiley Victor havde også på et tidspunkt fundet på den ting at hvis vi gik en rute, hvor man stoppede op for at vende om og gå tilbage ville han stoppe op og gø af mig og bide mig i anklerne (altså nappe mig) Jeg stod så "gerne" 10 minutter helt stille og bare ignorerede ham... Det prøvede han kun et par gange, så blev det kedeligt.
    Men tro mig, vores westier vil konstant finde nye måder at prøve og vinde vores opmærksomhed ved... Jeg tror altid at Victor har prøvet alt, indtil han kommer op med et nyt nummer så jeg skal sætte ham på plads igen! Det er en del af charmen smiley
    Susanne: Det ligger til racekategorien "terrier" smiley

• #6   5. aug 2010 Vi smider ham også ud på badeværelset.. Men han har fundet ud af at løbe ind under spisebordet, når han ved han har lavet noget forkert. For så kan vi nemlig ikk nå ham.. Snedig lille hvalp.. smiley

• #7   6. aug 2010 Hehe hvor sjovt, præcis samme forsvarsmekanisme har Victor opfundet... :under spisebordet så hurtigt som muligt når mor rejser sig fra sofaen for at smide mig ud smiley

Kommentér på:
Temperamentsfuld Westie hvalp..

Annonce