Min syge hund... (hundeinfluenza?) {{forumTopicSubject}}
Hej alle...
Min hund Lapsa har nu været syg et par dage, første dag brækkede han sig når han spiste noget (lille juleaften), jeg tænkte at han bare rensede ud i systemet, men han har ikke rigtig spist noget indtil nu... Han plejer at være MEGET glad for mad, men han vil ikke spise den tørfoder der står fremme. Han vil gerne tikke og smage på julefrokost leverposteg og rullepølse, men så bliver jeg stædig, for han skal da også spise sin egen mad. Nå men sagen er den, at han har to gode venner han har gået sammen med de sidste par dage, den ene var syg (på denne måde) inden Lapsa og nu er den anden begyndt at kaste op...
Jeg ville høre om nogen har oplevet det samme her for nyligt eller ved noget om en influenza?
aug 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 49
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 16
aug 2006
Inger --> Skal han heller ikke have noget andet end tørfoder?
dec 2006
men det er meget vigtig at han drikker
aug 2006
Men jeg kom lige til at tænke på om det kan have noget at gøre med at han er stresset omkring nytårsaftne... Han er meget bange for larmene ting...Kan det måske være det der allerede er trådt ind... Vi bor i KBH, så det er begyndt!
dec 2006
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Men hvor skidt har han det egentlig når han godt vil have julemaden? Kan det ikke tænkes at han prøver at snøre dig lidt der?
Prøv at tage hans temperatur og se om han har feber og ellers hold ham på lidt skånekost..
Min syge hund... (hundeinfluenza?)