Hæhæ.. skøre "æble-syge" hund {{forumTopicSubject}}
Mine forældres hund har de sidste 20-30 min. gået uroligt rundt og pebet og skubbet til mig..
Da jeg ville lukke ham ud, kiggede han bare på mig som om "er du dum?", vand manglede han heller ikke.. bad ham om, at lægge sig, men der lå han kun et par min. inden han fortsatte..
Da jeg små irriteret slår ud med armene, og spørger "hvad er det du vil!?", går han ind mod stuen - tjekker at jeg er med - går hen til konsolbordet ved sofaen, og stiller sig til at stirre på...
Et ÆBLE! selvfølgelig, den hund er skør med æbler
Tager æblet op, og spørger "er det det du vil have?" han gør og danser rundt, ved godt at hunde ikke kan tale, men kunne han havde han nok svaret noget i retningen af "ja! ja! ja! og giv mig nu det æble, langsomme menneske!"
Skøre hund. Er der andre der han hunde, der er helt skøre med æbler eller anden frugt?
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 741
Min ELSKER æbler og går helt bananas, når vi går tur på stierne her i området, som er fyldt med æbletræer.. Han finder altid et æble som det første, og på trods af han inden retriever er, så går han rundt med et æble i munden under hele gåturen. Han kommer ind imellem og smider det ved mine føder, eller på min kommando "slip", og så kaster jeg det afsted og han spæner afsted og "fanger" det vildfarene æble
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 341
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 741
nov 2007
Så troede de, at det var hunde sikret, men nej.. For et par uger siden, da jeg sad i haven kunne jeg hører ham skramle rundt, og lidt efter kom han stolt med en agurk, som han havde fået plukket igennem hegnet!
nov 2007
okt 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 511
Man kan godt tro han sover, og så stille og roligt begynde at skralde en, men der går to sekunder, så sidder han med bedende hundeøjne og tigger;)
nov 2007
nov 2007
nov 2007
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
Jeg så for længe siden et klip herinde med en hund som selv plukkede æbler, -ser lige om det kan findes..
Ronja er mere til tomater, ..efter jeg i længere tid havde vrisset af ungerne, for at ribbe tomatplanterne udenfor, greb jeg en dag tomattyven på fersk gerning, små cherrytomater er verdens bedste godbidder synes Ronja åbenbart og hun er hamrende god til at plukke dem, nabber dem lige så fint af uden at ødelægge noget
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
nov 2007
Hæhæ.. skøre "æble-syge" hund