{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Så gør dog noget, bare et lille tegn. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg må nok sige at vi her i huset priser og lykkelige for den milde december. den første december fik vi lille fiona hjem, hun havde aldrig været ude for en dør inden hun kom her, og var derfor van til at lave lige hvor hun kom til. dette problem prøver vi at løse, vi har lavet en lille jakke til hende, da det for hende jo er iskoldt ude. men det rigtige problem vi har, og det vi vil hør o der er nogen der har en ide om, er hvordan får vi hende til at give tegn til at hun skal på "toilettet", i alt den tid vi har haft hende giver hun overhovedet ikke tegn til at hun skal noget, hun kan være ved at spise, og træder så et sridt tibage og laver på gulvet, hvorefter hun spiser videre, det går simpelhen så stærkt. vi har hende udenfor, og der laver hun i hendes hundegård, og det er ingen problem, hun kan ogå når vi går tur, men problemet er simpelhen at hun stadig ikke er begyndt at sige "til" når hun trænger, vil det nogensinde komme, eller hvad kan man gøre for at hælpe hende til at sige "til"????
mvh karina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så gør dog noget, bare et lille tegn.
  • #1   25. dec 2006 hejsa surt med sådan et problem. mit råd til jer er hver gang hun gør det udenfor så giv godbid og ros hende og hver gang hun vågner tager i hende med ud også når hun har leget så er det ud igen og meget vigtigt i roser og giver godbider når hun så gør det inde så tal lidt med store bogstaver sådan at når i ser hun gør det så sig puh ha ad og sæt hende ud. jeg har selv en hvalp som ikke gør når han skal ud men han er begyndt at skrabe på have døren hvar gang nu så det er dejligt. held og lykke med det hele og håber det lykkedes potedask fra bettina

• #2   25. dec 2006 vi tager hende også ud når hun har spist drukket sovet og leget, og ellers hver anden time. og hun har ingen problemer med at gøre det ude, og det går rigtig godt med det, problemet er bare at hun ikke begynder at vise at hun skal og derfor sker der jo uheld, som også bliver påtalt, men kun når det bliver set, ellers lader vi som ingenting. men vi kan bare ikke forstå t hun ikke begynder at vise at hun skal. når hun leger med katten kan hun sætte sig ned og tisse næsten men hun erigeng med at storme rundt om hjørnet. selvfølgelig har hun været van til at gøre det hos opdrætter, men hvordan får vi hende til at gøre tegn.

• #3   25. dec 2006 jag kan se på nero når han løfter halen så er det et tegn på han skal på toilettet som regel ellers ved jeg ikke hvad i kan gøre desværre

• #4   25. dec 2006 ogfiona har ingen hale smiley nå men vi må vel se tiden an, og håbe at det kommer af ig selv. men mange tak for hjælpen mvh karina

Kommentér på:
Så gør dog noget, bare et lille tegn.

Annonce