Gør dog en indsats! {{forumTopicSubject}}
Faldt lige over en annonce herinde, med den kæreste lille bladingshund, der søger nyt hjem. Sælger skriver i annoncen at de skal af med hunden fordi deres naboer synes hunden gør for meget
Er det ikke at give alt for nemt op, bare at sætte hunden til salg.. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man overhovedet kan overveje at skille sig af med sin hund, fordi naboerne klager over at den larmer.. Synes det er synd for hunden at de så bare vælger at skille sig af med den Men måske er det faktisk det bedste for hunden, at komme væk fra ejere der virker så ligeglade..
Kan bare ikke lade være med at blive foraget, men det er jo ikke noget nyt når man ser på mange annoncer inde på markedet.. Kan man overhovedet gøre noget ved sådanne annoncer..
Ihhh.. skulle bare lige ud med det..
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 307
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 374
Jeg læste bare annoncen og fik det sådan helt mærkeligt indeni, fik virkelig ondt af den bette hund.. Jeg synes at det er at give op alt for let, men måske er det bare mig der tænker sådan Jeg tænker bare hvad ville I andre gøre i sådan en situation? altså rent hypotetisk..
maj 2010
Jeg er selv lige flyttet i lejlighed sammen med kæresten og vores hund, og jeg har hængt en seddel op hvor jeg fortæller at vi har hund, og at han normalt aldrig gør eller hyler, men jeg opdagede at han begyndte at hyle og gø, første gang han var alene hjemme, så vi startede forfra med alene hjemmetræingen, og bad folk om lige at bære over med ham, indtil han er faldet til her.. Vi har ikke fået nogle klager overhovedet, men jeg ved at hvis det skulle ske og vi stod til at blive smidt ud, så ville jeg uden tvivl flytte et andet sted hen hvor jeg kunne have min hund med.. Men nu er jeg også så heldig at jeg har mulighed for at tilpasse mit liv efter min hund, for jeg har muligheden for at flytte hjem tik mine forældre igen, som har en villa med stor have til, hvor vi kan bo indtil vi finder noget nyt.. Det er jo ikke alle der er ligeså heldige, men jeg synes bare at uanset hvilken situation man står i, så bør man kæmpe for at beholde sin hund..
maj 2010
Gør dog en indsats!