{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Min hund er pædofil!!!!!Hjælææælp.. {{forumTopicSubject}}

Battie er jo som de fleste herinde ved en rigtig lystig ungersvend..Det er til dels også iorden, jeg kan leve med, at når vi løbetræner at han løber ind foran mig når der kommer andre hunde - det er noget vi øver i ikke at gøre.
Det er til dels også iorden Battie blir helt vild i varmen ved at se en anden hund.
Jeg har levet med piv og tandklapren i snart 2 måneder, blir vækket om natten med piv piv klapre klapre, tror hunde har dårlige mave - nææhh han skal ud og tisse på de andres!!
Toppen af poppen er, at i søndags til træf, hvor der var rigeligt med lækre tæver at forelske sig, vælges der en 6 måneders lille bitte hvalp - haps i saxen og pinke pinke - heldigvis kunne han ikke nå..
Hvad filen gør jeg???er det teenagersyndrom eller hvad sker der lige for ham? kan ikke kalde ham til mig, når han har blindt gang i en tæve, han fatter og hører nada!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er pædofil!!!!!Hjælææælp..
  • #1   13. dec 2006 det gør mine forældres chow chow-han også.. tror ikke han fejler noget, men det er nemmere at dominere de små end de store..

Ellers må du bare acceptere at din lille vaps er homosensuel smiley hehe

Line - hvis hund boller alt fra bamser til futter og bildæk!

• #2   13. dec 2006 øhh han boller ikke hanner kun små forsvarsløse hunner - eller rettere han er lidt homo han boller harley men på skift, de skiftedes til at hygge om hinanden G
    men synes det er et problem at han næsten voldtager en lille hvalp...godt han ikke kan nå så langt ned da!

• #3   13. dec 2006 problemet ligger vel ogs lidt i, at du her har en 75 kilo hund der er 90 cm over ryggen..

• #4   13. dec 2006 bolleriet kan jo også være dominans

• #5   13. dec 2006 Anna > en lille tendens til dominans ? Bare en tanke.. :o)

• #6   13. dec 2006 Camilla>> 1 sek. før mig.. GG

• #7   13. dec 2006 men hvorfor så lige den allermindste tæve? hvorfor ikke vælge en han eller en større tæve? altså hvor macho er det lige at dominere en 6 måneders bette hvalp, der er 30 cm?? meeen okey vi ligger jo kun nr 48 på top 100 listen over intelligente hunderacer GG

• #8   13. dec 2006 Er han måske selv blevet domineret en del som bette ??

• #9   13. dec 2006 nope, det er ikke aktuelt..hmmm, men igen hvorfor vælge den allermindste når man selv er den alerstørste?? han er som besat, når han kommer i det lune..

• #10   13. dec 2006 Måske fordi, han er blevet gennembanket af C. ??

• #11   13. dec 2006 nå jeg skal i putkassen , kuigger lige ind imorgen om nogen er kommet med den store da vinci gåde løser GG men takker for jeres respons..

• #12   13. dec 2006 Anna- Hvad er ik aktuelt?
    Den ved han han kan dominere.

• #13   13. dec 2006 Måske Battie forsøger at genvinde en tabt selvtillid..hm..

• #14   13. dec 2006 Hej Anna.
    Det lyder lidt som om han har lidt for meget selvtillid ,altså er det en form for dominans han der udviser,hunde er ikke homo,i den forstand at de er bevidste om deres sexualitet,så de kan vælge at være til piger eller drenge eller begge køn ,når det når til den sexuale drift,er det udelukkende instinkter der styer deres handlinger.
    MIn erfaring med en meget dominerende han ,eller for den sags skyld en han med lidt for mange hanlige hormoner ,er at men evt kan dæmpe dem med drogens baldrian ,det er et rent natur produkt ,det har hjulpet på vores lille sex forstyrede hanhund ,når der er tæver i løb som han ikke må parre ,og den lille stakkel er spæret inde i hans hundegård eller, render rundt med sparkedragt for at forhindre ulykker =0).og vi får vores nattesøvn i ro og fred ,og han tager tingene med lidt mere ro ,det er ikke piller der sløver men de virker beroligende .
    kh gitte

• #15   13. dec 2006 det lyder lidt som min store hund mikey, han parre også alt hvad der hedder tæver(undtagen lilo) og er temmelig ligeglad med om de er i løb,stereliseret eller hvad de er, ved os er det dels et tegn på dominans og så han en hammer liderlig hanhund, jeg har haft lidt held med baldrian, men det virker ikke hver gang, vi fik rådet af vores dyrelæge, mest fordi han ikke kan komme til dyrelæge uden at være en smule beroliget, da han simpelt hen pinker alle de andre hunde der,

jeg må indrømmer at når han går igang, har jeg de fleste gang været henne og tage fat i ham og fået ham væk, med et meget gennemtrængende nej, for alt lyd omkring ham bliver der lukket af for, det har gjort at jeg i 7 ud af 10 tilfælde kan stoppe ham nu inden han går igang og ved siden af ved han jo så godt hvem der bestemmer,

• #16   14. dec 2006 takker for svarerne, baldrian er udelukket, det blir han høj af, prøvede det til nytår sidste år, eller rettere sagt inden..
    Den der med at genskabe selvtilliden lyder sgu meget sandsynligt..Efter overfaldet har han jo været noget anderledes..
    Tror nærmere han har lav selvtillid end for meget..

Kommentér på:
Min hund er pædofil!!!!!Hjælææælp..

Annonce