677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjælp Savner anden hund Hjælp Savner anden hund

Igår måtte jeg sige farvel til vores kæreste eje smiley
Vores anden hund blev hurtigt meget stille og lidt søgende..
Idag vil han ikke spise..

Det skærer virkelig i hjertet på mig at se ham sådan smiley
Ikke nok med at jeg flåede mit hjerte i stk ved at aflive Jack nu lider jeg ved at se hans halvbror lide under det

Hvad kan jeg gøre ud over give ham ekstra opmærksomhed osv

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Savner anden hund
  • #1   7. jul 2017 Fylde noget indhold i dagen for både dig og for hunden tænker jeg, er den bedste løsning.

Han reagerer jo som han gør, men det du kan gøre er at give ham pauser. Helt som man jo selv har brug for pauser fra sorgen, når man er i den.

Så I må lidt ud. Lege, træne, gasse lidt - hvad I nu plejer at gøre når der skal ske lidt smiley

• #2   7. jul 2017 Prøver at mit bedste på at få ham aktiveret smiley Det er så snart vi kommer hjem falder han tilbage når han har set at Jack ikke er her

• #3   7. jul 2017 Jeg tænker, at det tager tid at sørge, og det gør det for hunden også. Så enig med CH, ud at lave noget med ham, og så må man acceptere, at det tager noget tid for ham, at vænne sig til et liv uden sin kammerat.

• #4   7. jul 2017 Uffe savnede også Bob sindssygt da han gik bort.. .det gør så ondt men du kan ikke gøre andet end at lege med ham nusse om ham og give lidt ekstra kærlighed!
    de er jo også i sorg og det gør jo ondt

kæmpe kram smiley

• #7   7. jul 2017 John - det afhænger jo af, hvilken hund man har og i øvrigt om man har mulighed for lige at starte forfra med en ny hund (selv en voksen hund er jo ekstra arbejde i begyndelsen).

• #9   7. jul 2017 Øv, hvor må det bare være hårdt, først at sige farvel til sin hund, og dernæst se på at ens anden hund sørger smiley
    Tænker at det bedste du kan gøre er, at tilbringe så meget tid sammen med din hund, som muligt. Gå nogle gode ture og forkæl ham lidt ekstra.
    Håber at han snart er ok igen.
    Trøstekrammer her fra !

• #10   7. jul 2017 Prøv at holde så godt fast i jeres daglige rutiner som du nu kan. Man kommer ubevidst til at ændre på rigtigt meget når man sørger, og hunde kan være meget følsomme over for ændring af rutiner

Kommentér på:
Hjælp Savner anden hund

Annonce