Vores bedste venner

Vores bedste venner

Medlemmer: 1.168
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
813 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hund nr 2???? hjælp Hund nr 2???? hjælp

Vi har os en dejlig labrador blanding, men der er godt med gang i hende, og hun er meget glad for at lege med andre hunde, hun bliver nærmest ked af det når hun ikke kan komme med i bilen fordi hun ved vi tit kører steder hen hvor der er andre hunde. Det er meget tydeligt på hende at hun savner en andens hunds selvskab. Så derfor har vi overvejet en hund nr 2 men hvad skal det være. Tanken er en labradore mere, så det minder lidt om hinanden, og så helst en på hendes alder. Men Kan man holde to tæver sammen i længden, eller går det galt. Jeg snakkede med min mor, som er bange for det ikke vil gå med 2 tæver, og den anden vi har forelsket og i er en tæve, men det skal også være holdbart i lænden.De skal kunne gå sammen når vi ikke er hjemme, og nyde hinandens selvskab. Hvad er jeres erfaring med 2 tæver sammen. Vores hun hund er 10 måneder, og tæven vi har kig op er 8 måneder gammel.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund nr 2???? hjælp
  • #2   24. okt 2010 Ikke to hunde af samme køn på samme alder. Der skal være en aldersforskel, ellers ender det nemt med balllade.

• #3   24. okt 2010 Ville ikke turde have to tæver så tæt på hinanden i alder - alt for stor risiko for magtkampe... og tæver der ser sig sure på hinanden er IKKE sjove!

• #4   24. okt 2010 Man kan sagtens have to tæver sammen i de fleste tilfælde. Men at have to hunde der er stort set samme alder er måske ikke den bedste ide. Jeg ville foreslog dig at vente et års tid og så få en hvalp, så er der en god afstand mellem dem i alder, men de kan samtidig få glæde af hinanden:) Og det er helt rigtig det med at købe en der minder om. Ikke nødvendigvis samme race, men det er bare ikke alle racer der har glæde af hinanden. Nogle racer er simpelthen for forskellige til at de siger hinanden noget. En labrador leger normalt ret fysisk og det er ikke alle andre racer der synes at det er fantastisk. det er heller ikke alle andre der gider løbe med en tur i vandet osv. Så det skal selvfølgelig være en hund der matcher, så de får glæde af hinanden.

• #5   25. okt 2010 min mor har altis haft to hun hunde.. og også af samme alder, og der haR ingen problemer været ved det.

• #6   25. okt 2010 Mine to tæver enes også fint (de er dog ikke samme alder, langt fra;)). Og der er da også en god mulighed for at det vil gå fint selvom de har samme alder, men du skal bare vide at den størrelse hund du har, først er rigtig voksen omkring 2 års alderen. Det kan betyde at selvom det vil gå fint lige nu, så kan der opstå problemer senere. En anden ting der kan være problematisk er med to jævnaldrende hunde er, at hundene ikke kan finde ro i hinandens selskab.

• #7   25. okt 2010 jeg har også flere tæver sammen og det går fint, dog er der i perioder hvor der er lidt rang orden snærende mellem dem, men det er til at leve med, de har så også tilgengæld meget ud af hinanden til hverdag, som vi mennesker ikke kan give dem

Tilgengæld kan det slet ikke anbefales, at have en af hvert køn, der vil du få problemer i løbetiderne og det er næsten ikke til at holde ud og hvis du vælger dette så kasterere ham inden han bliver kønsmoden, ellers er det ikke sikkert det virker desværre

held og lykke

Kommentér på:
Hund nr 2???? hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce