{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

det at skulle af med en hund :-( {{forumTopicSubject}}

hej er kommet til den beslutning at skulle af med en af vores dejlige tæver, da de slås nogen gange. er bange for de lige pludselig gør rigtig meget skade på hinanden. men det at skulle vælge en af dem, og hvem? det er bare svært..og den bedste måde at finde en ny familiie på. det er jo ikke nemt at finde en ny og god familie til sin elskede hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det at skulle af med en hund :-(
  • #1   3. dec 2006 Nej det er aldrig sjovt - var det mig personligt, ville jeg beholde den jeg havde haft længst tid - men det er jo så bare min mening...

    Men er jeg helt på glatis hvis jeg spørger om Freja, jeres blanding ikke lige har været til salg i markedet herinde? Eller er det dér i har fået hende fra?


  • #2   3. dec 2006 jeg ville personligt også behpolde den jeg havde haft længest tid!

  • #3   3. dec 2006 Hvor meget slås de da - og bider de decideret hinanden til blods eller hvad ???

    Har også haft slås problemer mellem nogle af mine hunde - meget af det kan faktisk arbejdes ud af flokken -

    Hvad har i prøvet ???



  • #4   3. dec 2006 Puha. Det er godt nok en svær sag, ja :o(

    Jeg vil ikke komme med kommentarer om hvem af tæverne I skal beholde, da det kun er jer, ene og alene, der kan afgøre det. Dog vil jeg sige som mange andre, at stod jer i jeres situation, så ville jeg beholde den hund, jeg havde haft længst. I kan også se på hvilken hund, I tror vil få nemmere ved at tilpasse sig hos en anden familie og i andre omgivelser. På den måde, gør I jo hunden en tjeneste.


  • #5   3. dec 2006 Pu ha ikke sjovt :(. . . Men jeg ville da også beholde den jeg havde haft i længest tid smiley -----> julie og com : synes helt sikkert at man skal give dem en chance i sådan en folk :). . . Men jeg ved desværre at muskelhunde især kan gøre for alvor skade på hinanden det skal lige siges at jeg selv er tidligere ejer af en bulldog så det er ikke for at række nogen ned herinde smiley Men det må være svært at tage sådan en beslutning. smiley Håber at i finder ud af det.

Kommentér på:
det at skulle af med en hund :-(

Annonce