Hunde ved det meste Hunde ved det meste
I hvert fald ved Salik en hel del.
Cleo har været meget meget syg i de sidste 14 dage også så syg så vi var meget i tvivl om hun ville klare det. Hun havde ekstremt høje levertal, kraftig gulsot, rystede, ville ikke spise og var i et par af dagene ikke rigtig kontaktbar. En forfærdelig omgang. Men heldigvis vendte det i mandags og Cleo er nu stort set som hun var før sygdommen (hun vil dog kun spise gode ting). Hun skal til kontrolblodprøve på onsdag og jeg håber sådan hendes værdier er faldet. En af tingene vi mistænkte var leptospirose og da især da Cleos prøvet viste antistoffer for dette. Derfor blev jeg også noget bekymret da mit altædende energibundt Salik ikke ville spise nogle af de lækre godbidder jeg stak hans vej. Normalt møfler han rundt i sofaen om.aftenen men pludselig lå han stille hele aftene. Ikke noget med at stå i vejen for tvet eller træde oven i os andre og ikke noget med 10 gange om aftenen at foreslå vi skulle ud. Han lå bare der (vel og mærket efter flere dage hvor jeg kun kunne gå en kort tur med ham pga. Cleo) Normalt ville han have kravlet på væggene når han kom så lidt ud. Så jeg var faktisk bekymret. Men ikke så snart Cleo havde fået det bedre var Salik pludselig helt sig selv igen, sluger alt man sender hans vej, stå i vejen hele aftenen, forlanger en laaang tur og træning, hopper oveni os i sofaen osv. Han har tydeligvis udemærket været klar over at Cleo var meget syg og har tilpasset sig så meget til dette. Generelt er han fantastisk til at aflæse folk og tilpasse sin adfærd til dem men hans reaktion denne gang synes jeg alligevel var ret imponerende. Han var så stille og rolig især overfor Cleo som han tilmed forsigtigt slikkede på et på gange (noget han normalt ALDRIG gør på hverken hunde eller mennesker). Men ja nu er han tilbage til sit gamle moslehyperjeg igen og jeg håber dette betyder at Cleo er helt tilbage også.
Vores hunde ved vist mere om hvad der foregår end vi altid lige går og tror
(Cleo er forresten frikendt for leptospirosemistanke nu)
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.449
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 61 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.514
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.149
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.418
God arbejdsweekend.
Krydser fingre og poter for blodprøverne i næste uge.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
Dejligt opdatering
Hunde ved det meste