{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Kender i det, sygeforsikring... {{forumTopicSubject}}

Hej alle dejlige HG'er.

Kender i det at i altid af princip har haft sygeforsikring på jeres hunde, men aldrig haft brug for dem...
Så kommer der ny hund, og i overvejer om det virkelig er nødvendigt, for man har jo aldrig haft brug for den, men af princip får i den lavet alligevel..

Det er jeg idag meget taknemmelig for at jeg gjorde for 1 måned siden da jeg fik min 8 uger hvalp hjem.. For idag skal jeg til doktor dyr med en haltende hvalp. Så jeg er mig selv taknemmelig idag.

Hvad skal i bruge dagen til ?

smiley

Billede af lille Casey dagen hun landede her hos mig. Nyder hende hver dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det, sygeforsikring...
  • #2   25. jan 2017 Trine G, jo det er heldigvis mere end 30 dage siden jeg oprettede den smiley Og mange tak. Tror bare det er en forstuvning, men det bliver ikke bedre, så nu må vi en tur til dr. dyr smiley

• #4   25. jan 2017 Ja oprettede hende lidt tid efter jeg fik hende smiley
    Har heldigvis oprettet ekstra forsikring af tænder, da jeg har en veninde der har haft tand problemer med alle de hvalpe hun har haft smiley

• #6   25. jan 2017 Lens: Ja jeg er heller ikke den store haj til at spare op. Så jeg forsikrer også hellere end at stå med en kæmpe regning smiley

• #7   25. jan 2017 Da jeg i sin tid fik Musashi oprettede jeg ingen sygeforsikring , det fortrød jeg.

Da jeg fik Chandler tænkte jeg at jeg hellere måtte gør det, og det blev jeg glad for! Brækket ben=24000 kr, og jeg betalte "kun" 1100 kr selv.

• #8   25. jan 2017 Hold da op, Natascha. Det var også noget af en dyr regning. Men ja det er lige de scenarier jeg gerne forsikrer mig for.

• #9   25. jan 2017 Vi er lykkelige for vi fik forsikring på Boogie. Han brækkede benet den 28.12 og det har kun kostet os selvrisikoen på 995 kr og medicinen.

Uden forsikringen havde det indtil nu kostet os 10000 kr.....

• #10   25. jan 2017 Jeg var så dum at opsige min sygeforsikring på vores den ene hund - hun skulle tilbage til opdrætter, for at blive udstillet og være der min. 1,5 år, hvorfor jeg egentlig ikke gad at betale til sygeforsikring i så lang tid (hun skulle hjem til England).

Det fortrød jeg big time, da vi fik hende hjem igen. Hun blev nemlig meget meget syg i løbet af ganske kort tid - og med karenstid, så dækkede forsikringen intet - og der er kommet restriktioner på mange ting, så lige pt. føler jeg faktisk, at den ER overflødig smiley

Den anden er dækket, vuffer før det også. Sygeforsikring er guld værd :))

• #11   25. jan 2017 Han blev indlagt søndag eftermiddag, blev opereret tirsdag, kom hjem onsdag, fik skiftet forbinding 2 gange efterfølgende, og blev opereret en gang til. Så jaaa det løber jo op smiley

• #12   25. jan 2017 Jeg er godt nok også glad for at jeg valgte at sygeforsikre Perlen. 1½ år gammel kostede hun mig ca 30.000 kr i dyrlægeudgifter (Leptospirose). Der var selvfølgelig en masse nyrediætfoder og medicin de ikke dækkede, selvrisiko og egenbetaling. Men jeg fik alligevel knapt 20.000 kr retur. DET er jo også en slags penge smiley Hun er nu snart 5 år og har ikke haft brug for forsikringen siden - heldigvis smiley Præmien på hendes forsikring er ca 2500 kr årligt, men indtil videre har det nu været en OK forretning smiley
    Præmien på Clinton er 1500 kr årligt. VI har endnu ikke haft brug for den og det håber jeg bestemt aldrig at vi får smiley

• #14   25. jan 2017 Dumle har heldigvis aldrig haft brug for sin sygeforsikring, men vi beholder den alligevel, for sikkerhedsskyld smiley

Jeg vil ikke skulle stå og overveje, om jeg har råd til at tage mine dyr til dyrlæge - det skal de, uanset hvilken dag eller tidspunkt det er!

Saga har også i stor stil fået brugt sin, da hun brækkede kæben kostede det 10.000, men vi betalte kun de 2000 kr. Og senere operation med poten, kostede 3500, der betalte vi 1000 smiley

• #17   25. jan 2017 Så er vi tilbage fra doktor dyr, og hun mener at det er en forvridning eller noget i den stil. Så det samme jeg havde konkluderet. Vi er kommet på smertestillende i en uge, og hvis ikke haltheden er væk om 7 dage, så hedder det røngten.

Nogen herinde der ved hvor hurtigt smertestillende burde virke ? Hun fik en start dosis via kanyle kl. 12. Men hun halter stadig, så efter 4 timer virker det ikke endnu, er dette normalt, eller skulle jeg lige give dyrlægen et ring ? Hvad mener i, har aldrig haft hund på smertestillende før.

• #20   25. jan 2017 Zenta der har sygeforsikring er aldrig syg, Laika der ingen har, er kronisk syg smiley

Kommentér på:
Kender i det, sygeforsikring...

Annonce