755 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Nye profiler. Velkommen eller afvist? Nye profiler. Velkommen eller afvist?
Nu bliver jeg nød til at høre hvad jeres mening er... Jeg ser ofte profiler der bliver afvist fordi der enten er for få billeder eller for lidt tekst. Nu blev mine hunde selv afvist fordi jeg ikke havde udfyldt "temperament" og "tricks".. ærligt... hvorfor må jeg ikke være med her inde, bare fordi i ikke kender mine hundes tricks (eksempel) ? Og i bund og grund... Er i ikke ligeglade? He he...
Når folk opretter en profil her inde, er det jo i bund og grund fordi de gerne vil være med. Skal alle så ikke bare have lov til det?
(Bare mit hovede der knager)
Hvad er jeres mening?
1 synes godt om
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
De fleste hunde der netop er oprettet de sidste par dage, har flere slet ikke noget tekst, bare se evt schæferen Delta, og alligevel kommer de ind
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.131
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
Få bedømmelser på din hund? Hvad skal folk bedømme, hvis der er 5 ens billeder af en halv hund og ingen tekst?
Vil du gerne bedømme andre hunde? Er det så ikke fair, at din billet til at kunne bedømme andre hunde, er at du selv viser en hund frem og selv gør bare et minimum ud af det?
Vil du gerne dyste din hunds profil med andres hundes profiler? Så skal der altså være lidt kød på profilen, ellers taber du.
Vil du selv byde andre hunde velkommen? Jamen så kræves det, at du selv har gjort en indsats for at vise, at du ved, hvad en profil skal indeholde.
Alt det andet? Det behøver du ikke have oprettet en hund for at være med i.
Det er røvsygt at sidde og kigge profiler igennem, hvor folk ikke har gjort sig den mindste smule umage med at lave det GALLERI, som der lægges op til herinde.
Hvad er pointen med at oprette hunden, hvis man ikke gider knytte tre ord til 7 tekstfelter og tage fem bare en anelse forskellige billeder af hele hunden?
Pyh! Det lettede
Jeg har ikke set din hunds profil. Jeg er også ligeglad. Efter velkomstpoint-systemet blevet lavet om herinde, er standarden faldet voldsomt og ulovlige hunde og stjålne billeder bydes velkommen i et væk. Det tager bare måske lige en halv time længere end for en god profil.
jul 2012
Følger: 21 Følgere: 1427 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 7.983
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.848
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 390
Nu er det engang sådan, at brugerne er med til at byde velkommen/afvise profiler udfra de bestemmelser, der er udstedet. Jeg synes, det er respektløst at byde velkommen til profiler der ikke opfylder disse, såvel som at afvise profiler, der gør.
Men det er jeg åbenbart én af de få, der synes, for "ulovlige" profiler (om du vil) kommer herind i flæng.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.635
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 2 Svar: 921
- Manglende tekst, ens billeder, generel mangelfuld profil osv. er med til at jeg afviser. At der måske ikke lige står tricks etc hænger jeg mig ikke så meget ved, men når der i alt er skrevet 2 linier og ikke meget andet, så gider jeg ikke byde velkommen.
Det er trodsalt hundegalleri, og så meget går man heller ikke glip af, ved ikke at have en profil/et galleri oprettet for hunden.
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 57 Hunde: 4 Emner: 133 Svar: 6.404
apr 2008
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.848
apr 2008
Nye profiler. Velkommen eller afvist?