755 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nye profiler. Velkommen eller afvist? Nye profiler. Velkommen eller afvist?

Nu bliver jeg nød til at høre hvad jeres mening er... Jeg ser ofte profiler der bliver afvist fordi der enten er for få billeder eller for lidt tekst. Nu blev mine hunde selv afvist fordi jeg ikke havde udfyldt "temperament" og "tricks".. ærligt... hvorfor må jeg ikke være med her inde, bare fordi i ikke kender mine hundes tricks (eksempel) ? Og i bund og grund... Er i ikke ligeglade? He he...
Når folk opretter en profil her inde, er det jo i bund og grund fordi de gerne vil være med. Skal alle så ikke bare have lov til det?
(Bare mit hovede der knager)
Hvad er jeres mening?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye profiler. Velkommen eller afvist?
  • #2   16. jan 2017 Jeg begriber slet ikke at du opfatter det som et problem, ligeledes kan jeg ikke fatte at dine hunde ikke er kommet ind, om du så slet ikke havde skrevet noget overhovedet i teksten smiley

De fleste hunde der netop er oprettet de sidste par dage, har flere slet ikke noget tekst, bare se evt schæferen Delta, og alligevel kommer de ind smiley

• #4   16. jan 2017 Du behøver jo ikke have en hund oprettet, for "at være med" på siden smiley

• #5   16. jan 2017 Hvad er det, som du vil have en profil for at være med i?

Få bedømmelser på din hund? Hvad skal folk bedømme, hvis der er 5 ens billeder af en halv hund og ingen tekst?
    Vil du gerne bedømme andre hunde? Er det så ikke fair, at din billet til at kunne bedømme andre hunde, er at du selv viser en hund frem og selv gør bare et minimum ud af det?
    Vil du gerne dyste din hunds profil med andres hundes profiler? Så skal der altså være lidt kød på profilen, ellers taber du.
    Vil du selv byde andre hunde velkommen? Jamen så kræves det, at du selv har gjort en indsats for at vise, at du ved, hvad en profil skal indeholde.

Alt det andet? Det behøver du ikke have oprettet en hund for at være med i.

Det er røvsygt at sidde og kigge profiler igennem, hvor folk ikke har gjort sig den mindste smule umage med at lave det GALLERI, som der lægges op til herinde.
    Hvad er pointen med at oprette hunden, hvis man ikke gider knytte tre ord til 7 tekstfelter og tage fem bare en anelse forskellige billeder af hele hunden?

Pyh! Det lettede
    Jeg har ikke set din hunds profil. Jeg er også ligeglad. Efter velkomstpoint-systemet blevet lavet om herinde, er standarden faldet voldsomt og ulovlige hunde og stjålne billeder bydes velkommen i et væk. Det tager bare måske lige en halv time længere end for en god profil.

• #6   16. jan 2017 Jeg synes, at det er sørgeligt, at alt bliver godkendt, og at selv ulovlige hunde kan komme ind uden problemer. smiley

• #7   16. jan 2017 det eneste man ikke kan være med i uden hundeprofil er at stemme nye ind og give hunde bedømmelser..

• #8   16. jan 2017 Well, jeg synes det er, at udvise en respekt for siden ved at overholde reglerne her.

Nu er det engang sådan, at brugerne er med til at byde velkommen/afvise profiler udfra de bestemmelser, der er udstedet. Jeg synes, det er respektløst at byde velkommen til profiler der ikke opfylder disse, såvel som at afvise profiler, der gør.

Men det er jeg åbenbart én af de få, der synes, for "ulovlige" profiler (om du vil) kommer herind i flæng.

• #9   16. jan 2017 Jeg byder velkommen så længe der er udfyldt mere end køn og alder, bare så profilen ikke er tom.

• #12   17. jan 2017 Jeg er enig med dem som afviser, når folk ikke gider bruge lidt tid på at lave en ordentlig profil for hunden.
    - Manglende tekst, ens billeder, generel mangelfuld profil osv. er med til at jeg afviser. At der måske ikke lige står tricks etc hænger jeg mig ikke så meget ved, men når der i alt er skrevet 2 linier og ikke meget andet, så gider jeg ikke byde velkommen.

Det er trodsalt hundegalleri, og så meget går man heller ikke glip af, ved ikke at have en profil/et galleri oprettet for hunden.

• #13   17. jan 2017 Jeg synes, det er tåbeligt, at det er brugerne, der skal "godkende"! Man kan jo lige ha' fået sin nye hvalp og så kniber det måske med 100 billeder og laaang beskrivelse? Men sådan er det jo så meget, jeg bryder mig heller ikke om udfordringer og andet konkurrencehejs, sådan er vi jo så forskellige, heldigvis smiley

• #15   17. jan 2017 Jaja, men alligevel - overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen smiley smiley

• #16   17. jan 2017 Nu er der ingen krav for man SKAL være herinde smiley Man kan jo starte med et fotoalbum

• #17   17. jan 2017 Nej, det er ikke et krav... smiley

Kommentér på:
Nye profiler. Velkommen eller afvist?

Annonce