{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkøelse og hund
  • #2   5. jan 2017 tak for svar JOhn-p

så må jeg skubbe kræet ned i benenden,mine fødder er rene,og forhåbentlig ikke smittet med en virus.

nå elsker ellers at høre hans milde snorken i ørene,men de er også lidt tilstoppet..

hav et godt helbred

vibeke

• #5   5. jan 2017 birgitta

tak for svar.

har læst informationen igennem,den let forståelig,og gav mig ikke dårlig samvittighed,over mopsen og mig af og til deler hovedpude.

hilsen
    vibeke

• #6   5. jan 2017 joHn p

tak for oplysningen.

har lige læst om den,så min mops og mig deler stadig hovedpude HVIS han altså vil.

for jeg snorker meget pt.

hilsen
    vibeke

• #7   5. jan 2017 Zoonosen er den virus eller bakterie der kan overføres mellem arter og give sygdom hos begge (ikke selve det at blive smittet af en anden art). De er forholdsvis sjældne og helt almindelig forkølelse kan man ikke smitte sin hund med smiley Så lad du blot mopsen blive på din hovedpude smiley
    Langt de fleste bakterier og virus er ret specifikke i deres 'valg' af vært. De fleste zoonoser hører til i den lidt alvorligere afdeling fx Leptpirose, rabies, stivkrampe o.l.
    Og så altså enkelte influanzevira.

• #8   5. jan 2017 Du smitter ikke din hund.

• #9   5. jan 2017 mange tak for gode kommenterer

så NU bliver han altså tvunget til at dele hovedpuden,han kan jo varme min næse,så den ikke løber så meget.

mange hilsner
    vibeke

• #12   5. jan 2017 birgitta

ja næsten (næsen ha ha) selvom en mops ikke har en pels man ligefrem kan "snyde" næsen i

hvad med din søde hund med MEGET pels,kan hun bruges til "noget" ???

vibeke

• #14   7. jan 2017 åh nu gør jeg af grin i søvne
    mopsens lyserøde tunge med stamtavle
    nedlader sig da ikke til at tørre mine fine evigt "vanddrivende dråber" fra næsenaf, så jeg benytter krølhalen når han sover. det ved han ikke hæ-hæ--

sov god birgitta

hilsen fra spidstuden med dråben

• #16   7. jan 2017 ja birgitta

OG DOVNE

hvad gør jeg,har i dag ikke kunne lokke ham ud at gå.

han har ballonsko på,imod salt,det er koldt,så dækken,og vil ALDRIG drømme om at sætte ham udenfor netto pt.

Så,enten MÅ jeg gå nu,og handle mangler bla.KAFFE og lade ham "tryne den af" inde hvor han vil,ELLER skal bruge "magt"

,det efterhånden faktisk tit,at min dag går med at "lokke" eller han ikke vil hjem igen.

Han får det smertestillende(for poter) som han skal have,div.vitaminer,god tør kost med vådt(div).

fAKTISK TROR JEG HAN "TRYNER" MIG SOM ALDEREN GÅR.
    HAN FYLDER 9 TIL MARTS.
    nå,nu blev med med stort,pyt

hilsen "slaven"

• #18   9. jan 2017 tak for din kommentar birgitta for nogle dage siden.

sorry min respons kommer først nu

nå MEN jeg fik ham ud at,kunne mærke djævlen sige til,brug magt nej nej ikke slå eller sparke,men usunde godbidder fra frolic og mange

men bar ham og det må jeg ikke med min ryg,resolut ud på trappen tog for en gangs skyld elevatoren(vi bor på 1.sal)
    ,hev ham ind og ud,OG det tog timer før der var et resultat,men så var det der også.

et "grand danoir" resultat.og jeg pustede godt ud.

idag helt ok,der ville han ikke hjem.

ja birgitta man må sige at gamle eller halvgamle hunde får en kæmpe personlighed ,med årene.

og i virkeligheden elsker jeg den personlighed,den ignoreren og tålmodigheden har jeg næsten altid,bare ikke i 10 graders frost og blæst.

hyg dig med din halvdøve hund,birgitta som helt givet er lige så elskelig som min stædige stædige mops

venlig hilsen
    vibeke

Kommentér på:
forkøelse og hund

Annonce