Hoster og hoster {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg har lige et par spørgsmål.
Jeg har en dejlige lille bette chihuahua på 6 måneder nu.
Vi har næsten lige været til dyrelægen med hende igen, fordi hun hoster bare så meget. "det er så synd for hende". Hos dyrelægen tog vi nogle prøver af hendes "Lorte" for at sige det lige ud, de blev send ind og belv undersøgt da dyrelægen troede hun havde hjerteorm, men fik svar tilbage og hun så synd og rask ud, så dyre lægen sagde det nok bare var en forkøelse mokaja havde fået sig, så det ville gå i sig selv igen.
Nu er der så gået 2 måneder og hun hoster stadig rigtig meget, dyrelægen siger at det ikke er kendelhoste, men de ved ikke hvad det kan være..
Er der nogle der kan hjælpe mig, for bliver mere og mere bange for min hund er alvorlig syg ..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
De er vel samlet over 4 dage, de prøver
jun 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 51
Jeg har slet ikke forstan på sådan nogle ting, syntes bare det bliver slemmer og slemmer med hendes hoste og min dyrelæge siger at hun ikke fejler noget?? men jeg tvivler meget..
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Der er en tråd om det her
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=228184
jun 2008
Følger: 31 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 51
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 1.377
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Selvom der ikke er spor af hjerteorm i afføringen kan din hund godt have det. Du skal få hende hjerteskannet og røntgen fotograferet i lungergionen. Jeg mistede en hund for snart 3 år siden af hjerteorm. Alle hans prøver var negative, men ved hjerteskanning og røntgen fandt man symptomer på sygdommen, men da var det for sent. Han fik nyresvigt hvilket ofte er en "bivirkning" ved hjerteorm, og han stod ikke til at redde. Da nyresvigtet blev opdaget var 80% af nyrevævet ødelagt
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
Forstår ikke helt hvad du mener... Har dine sidste 3 hunde hostet i 2 måneder også da??????
Antibiotika er langt bedre end de følgevirkninger lungebetændelse kan foråsage.
Hoster og hoster