Når det bliver svært at holde hovedet koldt {{forumTopicSubject}}
Bliver lige nødt til at dele en oplevelse der slog mig lidt ud af balance.
Igår, d. 1.1. Sidder vi en del fra nytårsselskabet som alle har sovet hos min søster og får lyst til pizza. Drengene henter vores bestilling men kommer hjem med den forkerte, hvor der bl.a. er en pizza med jalapeños. Jeg kører tilbage og henter de rigtige, og da jeg kommer hjem møder en af min svogers venner mig i døren og fortæller mig grinende at han har givet Albus jalapeños. Jeg tror i første omgang at det er for sjov, og griner med på det. Han bliver ved, og jeg griner stadigvæk fordi jeg tænker at så snotdum er der ikke nogen der er. Lige indtil min søster kommer ned fra 1. Salen og begynder at undskylde at hun ikke opdagede hvad vennen gjorde før det var for sent. Det viser sig så at vennen har givet både min søsters hund, og Albus jalapeños, Basse spyttede den ud, men Albus gnaskede den og slugte den og begyndte så at pive helt vildt. Han var igang med at give Albus nummer to, da min søster og svoger opdagede det, og fik stoppet ham. Jeg har ingen ide om hvordan det lykkedes mig ikke at begynde at råbe, men da både min niece og nevø og hans børn var i lokalet er jeg glad for at jeg ikke gjorde det. Han blev dog helt paf over min reaktion, så han ved godt at det ikke var i orden.
Da jeg spurgte hvorfor i alverden han ville gøre sådan noget, sagde han at det gjorde han da altid når hunde tiggede ved bordet. Så fik de hvad de bad om. Så kunne det være at de stoppede med at tigge.
Det niveau af stupiditet kan jeg simpelthen ikke arbejde med.
Jeg tror jeg fik sat en skræk i livet på ham da jeg fortalte at Albus havde været hos dr. dyr 3 gange i løbet af december med hans mavetarmsystem. Overdrivelse fremmer forståelse, men nogle mennesker forstår det først når man truer med at sende eventuelle dyrlægeregningen videre i systemet.
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
jan 2015
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 340
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
Mine hunde kan tåle det meste, men man giver dem sku ikke stærke ting.
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.150
jeg tror nu heller ikke der sker alverden ved det hvis han ellers har normal mave.. men som søren skriver virker det helt tåbeligt at skulle lave den slags "forsøg" med andres hunde..
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Når det bliver svært at holde hovedet koldt