{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Nytårs aften {{forumTopicSubject}}

Havde en kæmpe succes med min hund i går aftes/ nytårs aften smiley

Det hele startede med at jeg ville prøve og se om jeg kunne gøre ham træt så jeg var en tur i en svømmehal med ham sammen med nogle fra det rally hold jeg træner på. Der fik han brugt lidt energi. Han syntes ikke at det var helt sjovt til at starte med end til jeg fandt ud af og gøre det sjovt for ham smiley

Da vi så kom hjem efter at have være af sted gik han lidt rundt og fandt så et sted at slappe af. Da vi så skulle til at spise lå han i sofaen end til at der blev fyret lidt at, han gik hen og lage sig ved mine ben. Hen på aften lå han bare og kiggede når der blev fyret af og fik kun nogle gang hans ryste ture over fyrværkeriet. Senere ville han bare ind i senge og ligge.

Da klokken så blev 00 tog han det helt roligt og da vi så gik i seng lidt efter lå han bare og "slappede" af ved siden af mig smiley

Tit i løbet af aften lignede han bare en der tænkte om de ikke bare kunne stoppe for ham ville bare gerne sove smiley

Det har bare været den bedste nytårs aften for hans ved kommende i de snart 6 år vi har haft ham smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytårs aften
Kommentér på:
Nytårs aften

Annonce