{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om to hunde? {{forumTopicSubject}}

Jeg har altså lige et par spørgsmål:

Nu har Angel jo kun været her i en lille uge - og jeg er slet ikke i tvivl om at hende og Baloo vil få meget glæde af hinanden.
Men jeg undre mig om, hvorvidt det er normalt at Baloo ikke rigtig gider og lege med hende?
Kan det være fordi hun er så ung og fjollet?
Han plejer jo selv og være fjollet - men er det fordi han nu ved at han er den "voksne" af de to?
Når hun og ligger op til leg, og Baloo går med til det, kammer hun over og bliver totalt fjollet, og så gider han ikke rigtig, men giver sig istedet til at "opdrage" hende (tror jeg) - han ligger en pote i nakken af hende og gaber over hendes snude...
Igår og idag har han virket lidt trist, Baloo altså, kan en hund have nogle "off-dage" eller er det fordi han lige skal vænne sig til at hun altså bliver og ikke bare kom på besøg?

Håber nogen vil hjælpe med at besvare nogle af mine spørgsmål... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om to hunde?
  • #1   22. nov 2006 Det er meget normalt tror jeg. Oplevede det samme med mine to, Nemo var jo den store af dem og han sage pænt fra, endten ved at gå sin vej eller "holde ham nede" når legen blev for voldsom, det viser kun hvem der leder flokken og det er ganske fint, så har jeg undgået problemer med slåskampe og sådan smiley

• #2   22. nov 2006 Han skal nok bare lige vænne sig til at han ikke
    er alene mere
    Freja gider heller ikke altid Batman, men jeg syns
    at de er lige gode om det....

• #3   22. nov 2006 mine gider heller ikke altid hinanden og tror da osse Abby drømmer om dengang hun var enebarn og hvor hyggeligt det var ;O)))

• #4   22. nov 2006 Nat: Ja og det Baloo også rigtig god til - altså at sige fra. Men synes bare tit det er ham der så går fx ud i gangen og ligger sig.. Han skal jo helst være sammen med os... :o) Og ikke være ensom... *gg*

BG: Ja jeg håber da at han bare lige skal vænne sig til at han ikke har opmærksomheden alene længere - men synes nu selv vi har været MEGET gode til ikke bare at koncentrere os om Angel, men give ham det som han altid har fået af os...

• #5   22. nov 2006 Mette: Ja ikk? Fx igår ville Peter lufte dem sammen om morgenen mens jeg gik i bad - men det ville Baloo ikke og vi troede at han bare ikke gad fordi han er vant til at sove om morgenen. Peter forsøgte så at lufte Angel men hun ville ikke uden Baloo. Igår eftermiddags var det det samme - Baloo gik bag peter hele tiden, og det ligner ham ikke.
    Men imorges da jeg ville lufte dem, startede jeg med Angel fordi Baloo ikke gad - og hun ville MEGET gerne ud og gå... Ingen problemer selv om Baloo ikke var med... Bagefter gik jeg med Baloo og han var helt vildt glad for at komme ud og gå... Giver det mening? Altså at han nyder at være lidt alene indimellem...

• #6   22. nov 2006 mine hunde går altid en gåtur alene med os om dagen, det startede med at Ally, der var hvalp, gemte sig bag nilsson og fik falsk selvtidlid af ham og så når vi gik med hende alene var hun bange for alt, det har hjulpet koloenormt meget på hende, plus vi kan træne samtidligt med vi går tur, så jeg ville klart anbefale at gå med hundene alene....

• #7   22. nov 2006 Mette: det er også planen, altså at de både kan luftes alene og sammen... Angel gemmer sig ikke bag Baloo, men ville åbenbart bare ikke med Peter... *gg* Men hun er så også allerede "mors hund"... Skøøøønt... :o)

• #8   22. nov 2006 Nåh folkens det eneste der skulle til, var at jeg skrev herinde og spurgte... Nu leger de så vældigt... :o) Typisk...

• #9   22. nov 2006 Dorthe: Ja det håber jeg... Det gjorde han jo med Freja... Så kan han også igen... :o)

Kommentér på:
Spørgsmål om to hunde?

Annonce