{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

"Behandlet" vådfoder og spørgsmål til wolfsblut {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle kalde overskriften. Sagen er den at Zita bliver fodret med vådfoder, men hendes mave fungere ikke med råt kød så vådfoderet skal helst være lidt kogt eller "tilberedt" pt. Bruger vi platinum hvilket er fint de har bare kun 3 varianter.

Det er ikke altid helt nemt at gennemskue hvordan vådfoderet er og jeg har ikke helt råd til at prøve en trilliard forskellige slags, så hvis i er faldet over tilberedt vådfoder af en slagt så må i gerne give et prej.

Nogle der ved hvordan wolfsbluts vådfoder er i konsistensen ? Er ikke 100 % men syntes at huske det var behandlet men er flere år siden så kan ikke huske det med sikkerhed.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Behandlet" vådfoder og spørgsmål til wolfsblut
  • #1   14. dec 2016 Bozita virker til at være god kvalitet. De har mange varianter, samt i sovs eller gelé.
    Finbpris også.

I den dyre ende, ziwipeak. Samt taste of the wild

• #2   14. dec 2016
    jeg synes at på zooplus kan man somregelt læse sig frem til på de forskellige mærker om det er forarbejdet eller ej.

jeg kan fx læse mig til på både Rinti og lukullus at de er "skånsomt forarbejdet".

• #6   14. dec 2016 Kan være jeg skal prøve bozita der kan jeg også nøjes med at købe en enkel dåse kan jeg se. Ziwipeak havde jeg glemt mener det er ok for hende.

Jeg syntes bare det er svært at gennemskue hvor meget forarbejdet skånsomt forarbejdet er og en masse mærker skriver ikke rigtig noget om det. Vi har brugt lukullus men gik væk fra det igen tror også jeg har haft købt ritini men det var for råt til hendes mave.

Det skal helst IKKE være råt smiley giver jeg hende for meget råt kød er der dømt ondt i maven og diarré det samme hvis vådfoderet virker for råt/ ikke er særlig forarbejdet.

Tak for jeres svar og hjælp smiley

• #7   14. dec 2016 Sådan her ser platinum ud, hvis set hjælper og det virker ok for hende.
    Især kalkun/ laks varianten
    Nu har jeg købt kylling varianten og den virker hendes mave ikke helt så begejstret for smiley

profilbillede
  • #9   14. dec 2016 Christophereus vådfoder har jeg altid i skuffen her, den gamle lever mere eller mindre af det på sine gamle dage.
    God kvalitet og masser af varianter.

• #10   14. dec 2016 Fåes bozita i paté? Kender kun til sovs eller gelé.

Nåja rinti- det er også glimrende kvalitet smiley

• #13   15. dec 2016 Jeg kan saftens huske forkert om rinti, det må gerne lugte af katte mad så længe det ikke giver dårlig mave smiley

Tak for jeres forslag vil se hvad jeg kan få i enkelte dåser og afprøve smiley

Kommentér på:
"Behandlet" vådfoder og spørgsmål til wolfsblut

Annonce