{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Støvmide og lagermide allergi {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Er der nogen som har positive erfaringer med at vaccinere hunden imod støvmide allergi? Altså den sprøjte behandling som tager 1 år.
Talte med dyrlægen om at fodre med barf og han fortalte at det kun ville hjælpe på lagermide allergien i det omgang at det ville mindske symptomerne. Ikke kurere allergien.
.. men vil gerne høre om der faktisk er nogen hunde som er blevet resistente overfor allergien efter sprøjte behandlingen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støvmide og lagermide allergi
  • #1   14. nov 2006 Karen, bare et spørgsmål: er vaccinebehandlingen sikker? Jeg mener, er der garanti for at allergien kan "kureres" med den behandling?

• #2   14. nov 2006 Karen, jeg mener bestemt en af mine bekendte på et andet forum har været turen igennem med hendes hund.

Jeg skal prøve at skrive og høre høre om hendes erfarringer, og så give dig besked..........

Hun er ikke så tit på, så der kan gå nogle dage før jeg får svar.

• #3   14. nov 2006 nej der er 70 % chance for at hunden bliver rask...

men jeg ville da gøre det - nelly er bare ikke positiv overfor den type behandling desværre, men jeg er selv igennem et tilsvarende forl´øb for min høfeber nu - og det har virket over alt forventning!

Mange husstøvmide allergikere klarer sig dog også rigtig godt på BARF fordi husstøvmide og lagermider kryds reagerer og derfor kan man opnå rigtig gode resultater bare ved et foderskift...

Du kan evt skifte til BARF og se det an i en måneds tid ca - og så ellers vaccinere hvis det ikke virker...

• #4   14. nov 2006 jeg har skrevet mere om det her på min hjemmeside

(link fjernet)

nederst er en super god artikel skrevet af en af de førende dyrlæger på området i DK...

• #6   14. nov 2006 Mie : Der kan aldrig stilles den slags garantier, og det er netop derfor jeg spørger herinde hvilke erfaringer folk har. Kender nemlig kun en hund der fik det, og på den virkede behandlingen ikke...

• #7   14. nov 2006 janie F : Tak det må du rigtig gerne. DU kan bare skrive i min gæstebog når du engang får svar. Sødt af dig at ville undersøge det *s*

• #8   14. nov 2006 Nicola : Tak for svar- Vil kigge forbi inde på din hjemmeside *s*

• #9   14. nov 2006 Karen H : min dyrelæge siger at man aldrig vil kunne fodre sig ud af en allergi, men at hvis man finder et godt foder skal kan de blive, for utrænede øjne, symptomfri... men klart at vi vil finde det for Victor bedst mulige foder.. Har dog ikke fysisk mulighed for at fodre med barf.. Vi har ikke plads til en større fryser.

• #10   14. nov 2006 Stine: Jaaa.. Den med den kroniske øregangsbetændelse var også grunden til at Victor er blevet allergi testet. Hvor er det godt at høre at det har virket for jer. Vi har skam også bedt dyrlægen om at bestille medicinen, så vi håber det bedst.

Kommentér på:
Støvmide og lagermide allergi

Annonce