Hva gør man?? {{forumTopicSubject}}
Men en han hund som går og pisser op af alting.....og ikke kun ude....desværre....han gør det også inde...
JAws har faktisk hele tiden...mere eller mindre....strintet op af alting....
Troede det ville hjælpe at kasterer ham....men har desværre ikke hjulpet...
Han har næsten hver morgen....strintet op af eet eller andet når vi står op...
Det være sig bordbenet....reolen....
Sidste nat havde han strintet op af min store datters seng,..(sådan en selv oppustelig dobbelt tingest)....mens hun lå i den....så både sengen og gulvet var vådt...
Er ved at være...så at sige...PISSE træt af det...
+ ligger han lige så tit en *kage* til os på gulvet....
Han bliver luftet mange gange i løbet af dagen....inden vi går i seng kommer de altid ud i haven og krudter af.....
Foder f¨år de een gang om dagen....gerne når vi har spist...vil sige 18-18:30
Molly gør aldrig tilsvarende....
Og hun vågner os om natten hvis hun skulle få brug for det...
Jaws derimod hverken gør ankrads til at vågne os hvis han skal noget i løbet af natten.............næææææææh....han gør det sg bare
Har sat baby gitter op så han ikke kan gå ovenpå....(det gjorde han før)...så nu gør han det bare i køkkenet, eller gangen eller stuen...
Han har taget livet af 2 senge og en sofa til dato...med alt hans pisseri.....
Er simpelthen så træt af det...
hva gør jeg...og er der noget at gøre...
mener ...han er snart 3 år....han er sg for gammel til det svineri
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 736
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 472
Lyder lidt som noget trods af en art.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Hvor længe er det siden han blev kastereret?? Der kan jo godt gå nogen måneder før alle homoner er ude af kroppen igen...
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Forsøgte også med kemisk kast.....det hjalp en smuuuuule......og valgte af flere grunde kasterationen----så var jeg da sikker på det hjalp....gør det bare ikke.....og er noget forbandet svineri....
Det er 3 -3½ md siden han blev kastereret
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Han burde ikke tisse hvor han selv sover...........
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 118
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
så hende den engelske adfærds dame gøre det med en hund der stjal fra bordene....hun lurede på hunden....og da den så stjal, trykkede hun i et båthorn.....der sku ikke så mange båt til før hunden holdt op....
Lykke
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
som sagt er det enten en dårlig vane....eller også markere han sig.... har han en helt klar plads i hirakiet??? og hvor er den???
Lykke
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 69
han startede med det som 4 årig eller sådan noget..
Det er ikke slemt mere. men engang var det mindst 1 gang om dagen.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 69
til sidst endte det med at når han gjorde det, kom han i hundegården.
det var specielt han gjorde hvis ikke han fik opmærksomhed..?
Han kunne finde på at hvia man bad om om at ligge sig ned for 1000 gang, at løbe u i bryggerset, og tisse op ad skabet..
- eller.
hvis vi gik rundt udenfor og han ikke lige måtte komme med, gå hen og tisse..
- altså, bare hvis opmærksomheden ikke lige var på ham, løb han ud, og tissede op ad skabet..
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Jeg havde en sjov episode her i søndags.
vi nåede desværre ikke lige ud med lille Milo, så vi fik en lille sø på gulvtæppet, og straks gik Charlie hen og løftede ben samme sted, det kan godt være at mor her fik råbt højt neeeej.
Charlie så helt forkert ud, da det gik op for ham at han jo altså ikke var udenfor, men inde i stuen.
Han har ikke lettet ben herinde siden.
apr 2006
Problemet er jo, at han gør det mens vi sover....eller når vi ikke er hjemme...men som regel mens vi sover....
Så kan ikke sparke ham i røven...med mindre jeg tager ham i det jo*SS*
Har jeg gjort nogle gange...og der har han også fået skæld ud,.....og belvet vist ud i haven...og når han så gør hvad han skal der...rooooooooser jeg ham selvfølgelig...
Syns bare det er røv irriterende....blir mer og mer.....og vasker og vasker hele tiden....
Gulvene er da heldigvis træ gulve....meeeeeeeeen alligevel....
er ikke så vild med det bur tingest der....
Overvejer at lukke ham i bag gangen/bryggerset----
Men starter han så bare derude....ja så er der sg snart ik et sted han ikke har afmærket mere*GG*
Sååååååååååg--------
er bare ved at være så¨træt af....at alt skal fjernes...ungernes tasker..sko....osv...osv....for de ikke skal sejle i strint dagen efter.....'
Og så ville jeg da også hellere bruge min tid på andet end at gå og vaske rent efter ham......
men det er blevet meget meget meget værrer her den sidste tid....
før var det ikke så tit--...men nu har det altså taget overhånd :-((((
apr 2006
Men nu sover jeg så godt om natten....så hører ikke han lister ind og gør det......
Og han gør det heller ikke hvor han selv sover...for han sover i soveværelset ved os....
GG* og der vil herren da ikke have det svineri....nææææh nej...han lister ind i stuen...og det er sikkert som amen i kirken, at har ungerne glemt lågen op oven på til....så har han også enten sat...eller lagt hans visit kort deroppe...
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Hvad med et børnegitter så han ikke kan komme ud af soveværelset?
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 237
Nu ved jeg ikke hvad du laver med din hund til hverdag, men jeg tror det kunne være rigtig godt, at begynde til noget træning, så I kan få opbygget et godt fører/hund forhold.
Et forsigtigt bud fra mig vil være, at der måske er en lille smule dominansproblemer i det også.
Jeg ville begynde at fodre om morgenen og så tage vandet fra hunden om natten i en periode for at se om det måske kan give en positiv effekt også.
Det kunne være fedt, hvis du vil følge op på tråden løbende, sp vi kan se om der sker en ændring
apr 2006
Kan måske være det er et dominans problem.........
He he...vil skide på dig....*GG*...hmmmmmmm måske...
Ku jo forstå hvis han virkelig skulle tisse....men sådan er det ikke....er strint....
For når han tisser....så tisser han virkelig...han kan stå i fler minutter og tisser*GG* så han næsten får overbalance*GG*
Skal nok følge op på det....og håber det hjælper...
er bare bange for, at lukker jeg ham inde i sove værelset.(med låge mens vi sover)...så er jeg temmelig ræd for at vi får vandet sengen også......og er altså temmelig glad for min seng*GG*
Kan være det med buret er en hjælp....men bliver absolut den sidste udvej med det bur.....
I det daglige bliver det til de sædvanlige lufteture....og en del spor træning...han elsker det simpelthen.
apr 2006
Hvem der bare havde løsningen her*GG*
Hva gør man??