En lille update og et spørgsmål herfra... :) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Her er det faktisk - endelig - begyndt at gå meget godt ift. min lille chihuahua hvalp og alt hans æderi af alle mulige mærkelige ting.
Alligevel er der sket en lillebitte svipser her i aften ift. noget sovs, som han har fået slikket lidt af fra et viskestykke, jeg bruger som underlag når jeg spiser.
Der var følgende ingredienser i sovsen (tjek linket):
Resized_Screenshot_20160922-000007.jpg
Tror I, der sker noget ved det? Vi snakker om en lille mængde, han har slikke, da det var indtørret på viskestykket. Og han har ikke haft nogen reaktion på det endnu og indtil videre hvis det endelig var, og nu er det ved at være en tre timer siden ca..
Hvad siger/tænker I? Pt. er jeg ikke selv særlig bekymret - for en gangs skyld (lidt bekymret hundemor er man vel altid ). Men også meget rart at få andres syn på- og mening om det.
På forhånd tak.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Jeg kan slet ikke forstå at man skænker det en tanke med en smule sovs, og så endda indtørret.
Det er en hund. Hunde slikker sig selv og andre bagi, æder græs, jord, pels, råt kød osv osv. Deres maver kan altså tåle meget.
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 208 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
men til gengæld, jeg vil ikke skabe mere bekymring eller male fanden på væggen, men det er en god ting at have i baghovedet når man ejer chihuahua! chihuahua har virkeligt ikke godt af at få menneskemad, fordi de er så små får de virkeligt let forstørret galdeblære og det kan ende ret galt, selvfølgelig skader det ikke du giver ham en lille godbid en gang imellem og at han sommetider spiser lidt underlige ting men det ville være bedre at holde dig til at fodre med barf, tørkost og kun lidt menneskemad
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 532
Min hund får næsten daglig lov til at slikke tallerken efter aftensmad.
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 532
sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
Jeg er nok stadig bare lidt paranoid ovenpå alt det han har spist af mærkelige - og nogle gange desværre også giftige ting - efterhånden.
Nanamusen: Ja, han spiser mange mærkelige ting, men tror nu bare det er fordi, at han stadig er hvalp lige nu. For han er allerede blevet meget bedre til at lade ting være. Der skete bare lige en smutter i et uopmærksomt øjeblik i går.
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 208 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.247
En lille update og et spørgsmål herfra... :)