474 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ny hund på vej Ny hund på vej

Må da lige dele glæden med jer. Som dagene går kommer jeg tættere og tættere på en ny hund, som gerne skal løfte agility-arven efter Charlie og Diva.

Charlie parrede d. 25. sept en border terrier tæve. En nøje planlagt parring. Endnu er der ingen sikkerhed for om der er hvalpe i hende.

Hvis ikke der kommer hvalpe i det kuld, har jeg indtil videre droppet min drøm om en Charlie hvalp og har lagt billet ind på en Manchester Terrier. Hvalpene i dette kuld er nu 4 uger.

Tja, så uanset hvad, så venter hvalpearbejdet forude.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny hund på vej
  • #1   8. nov 2006 Lyder spændende! Er tit inde og kigge på din hjemmeside iøvrigt! *S* Ja arbejde.. der er det sandelig med en hvalp i huset! Jeg havde næsten glemt hvor meget de kræver! hi hi , men min lille Filur er nu meget nem ellers! Såååee det går jo nok det hele...

• #2   8. nov 2006 Tak "nu ejer af tre skønne hunde".
    Du er nok en af de mange stamgæster på min hjemmeside. Dejligt at vide, at man ikke kun laver hjemmesiden for sin egen skyld.
    Ja man glemmer altid hvor enorm opgaven er det første halve år. Men jeg tillader mig at glæde mig alligevel......

• #4   8. nov 2006 Nej hvor dejligt for dig, Sofie.

• #5   8. nov 2006 Hej Berit

Tillykke med hvalpe planerne - men en manchester terrier?? Hmm.. kan sådan en løbe agility??

Jeg synes du skal fortsætte det gode arbejde for vores race - med en border terrier!!

Jeg krydser fingrene hårdt for at der kommer hvalpe ud af paringen!!

Hvad så hvis der kommer hvalpe egentligt - skal du så have en manchester og en border??

• #6   8. nov 2006 Louise
    Manchester kan godt løbe agility - den bliver forholdsvis flittigt brugt til det i bl.a Tyskland (jeg skriver forholdsvis, fordi der jo aldrig vil være lige så mange af dem som af de mere populære racer).

Det er svært at svare præcist på hvad jeg vil gøre, hvis jeg lige pludselig har to hvalpe på hånden. Hvis der kun kommer tæver i Charlies kuld, så tager jeg nok Manchesteren......

Lige nu er det som at have en fugl i hånden (Manchesteren) og 10 på taget (hvis der er hvalpe i tøsen)

• #7   8. nov 2006 Louise:
    Uanset hvad så arbejder jeg da stadig for at man kan bruge terrieren og vil glæde mig over at kunne udbrede kendskabet til en race, som man skønner der kun findes 25 af herhjemme.
    I øvrigt en race, som jeg har haft kig på gennem nogle år, men pga det lille antal har jeg ikke rigtig kunnet komme til racen og ej heller oplysninger om den

Kommentér på:
Ny hund på vej

Annonce