Angreb...... {{forumTopicSubject}}
I dag da jeg var ude og lufte Tjalfe og Fedine, møder vi en STOR boxer tæve!
Tjalfe hilser pænt på den og den går så vidre til fedine som bare sidder og kigger, pluslig springer den ud mod fedine og det gør den et par gange, (ejeren undskyller og siger at den er bleven sådan efter dens løbetid) da de så skulle gå forbi os springer boxeren igen ud mod fedine og bider direkte ud efter hende et par gange og går helt amok.... der siger tjalfe fra og beskytter fedine, hanj hopper op mod boxeren og de begynder så at slås... det gjorde de i max 3 min og så var der ikke mere der andet end den boxer ihvertfald ikke skulle kommer i nærhedden af HANS fedine...!
Blev sku helt bange da fedine ikke er særlig stor, og nemt ville komme til skade hvis boxeren smækkede en pote oven på hende...
og nu er Tjalfe helt træt, og Fedine ligger inden under en seng og er godt gnaven.....
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
aug 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 187
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 172
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Eller er det umuligt når man går med 2 styks
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 281
Lobo var flabet over for en voksen hanhund sidst vi var i hundeskoven, så blev han jo selvfølgelig jaget af den store hanhund, så løb Lobo over bag Sassi som også er herinde og så knurrede hun af den anden hund, ligesom hun sagde, back off.
Det var lidt sødt.
jun 2006
du spørger ikke dumt, jo jeg beskyttede hende også ved at stille mig foran hende og puffe den anden hund væk, men det hjalp ikke.... tjalfe begyndte at give den "advarsler" ved at brumme, og blotte tænder men den blev bare ved... og til sidst var det bare for meget! og tjalfe beskyttede fedine... og det synes jeg er godt heller han gør det og den fatter det end jeg gør det og den ikke fatter det... den fattede jo ikek at ejeren sagde neej!! heh...
jun 2006
ja det er så sødt, altså tjalfe plejer at være bange for andre hunde så snart de skælder han lidt ud.... og især når det er min anden hund der skælder ham ud ...
men han kunne vist nok godt se af fedine ikke kunne gøre noget mod den hund, og derfor tog han over nu hvor han er den lidt store...
Angreb......