699 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mere lydig uden snor Mere lydig uden snor

Har I oplevet dette? Når vi går tur om natten går vi rundt uden snor. Nicki er ultra lydig her - og det er hun generelt uden snor.. holder sig tæt på os, vier ikke fra fortorvet, stopper på kommando før en vej, ignorerer evt. mennesker, hunde, katte og fugle... Hvordan kan det være?

Det er så meget nemmere at gå med hende uden snor, men det går ikke helt om dagen når vi bor lige i midtbyen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere lydig uden snor
  • #1   16. jul 2016 Det samme her! Man vil gerne et sted hen hvor snoren ikke kan nå, men det er ikke interessant når man gerne må, hehe.

• #2   16. jul 2016 Ja det sjove er, at hun løber længere væk fra os når hun er i flex, end når hun er løs smiley Meeen vi har heller ikke været gode til at træne gå pænt i snor.. Hun trækker ikke afsted hele vejen, men hun går heller ikke helt vildt pænt smiley

Vi har faktisk lige haft hende ude og gå en kort tur, uden snor - uden snor fordi vi bare lige skulle ned af en stille vej og fange en pokémon, desværre virkede appen ikke smiley

• #3   16. jul 2016 Det er det samme her. Balto er meget mere opmærksom på mig når han er løs.

• #4   16. jul 2016 For Coco er det tydeligt, at snoren er en slags sikkerhedsline. Når den er på, ved hun, hvor jeg er, og at jeg er tæt på, så hun ændrer sig klart, når den er på.

• #6   16. jul 2016 Også her.
    Zenta hader at være i snor og hun modarbejder mig hele tiden.
    Men er hun fri lystrer hun hvad jeg siger.

• #7   17. jul 2016 Så har vi været ude på aften tur og som altid var der ingen problemer uden snor smiley Hun er også meget mere tålmodig og rolig uden snor. Hvis vi sætter os ned med snor på bliver hun ved med at gå rundt, det virker til hun føler sig meget fastlåst. Når hun er løs går hun bare stille rundt max 2-3 meter fra os og snuser.. Meeget nemmere smiley

• #8   17. jul 2016 Nope.

Medmindre jeg har cocktailpølser i lommerne, så kan jeg godt regne med, at hun giver mig fingeren (mentalt) og render sin vej - gerne ud for at rulle sig i lort eller æde noget, som hun senere får dårlig mave af eller brækker sig af, så hun er i snor for det meste af tiden. (Især heroppe i sommerhuset, hvor vi er nu. Her har vi også meget råvildt, så jeg tør ikke gå med hende uden snor - kun nede på stranden).

• #9   17. jul 2016 Mine to er også mere opmærksomme uden snor smiley
    Men når de er løs, gemmer jeg mig også tit, eller skifter pludselig retning, så på den måde har de også lært, at de bliver nødt til at holde øje med mig, for ellers er jeg pludselig væk smiley

Kommentér på:
Mere lydig uden snor

Annonce