{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

fniis naboens hund er mere lydig overfor mig :P {{forumTopicSubject}}

for mit synspunkt synes jeg at situationen er lidt komisk, jeg kan godt se at min nabo synes det er en lille smule irreterende.
Jeg fik for noget tid siden besøg af min nabos hund, da den var stukket af hjemmefra pga et uheldigt møde med et stødhegn, jeg fandt den ude i haven med min søn, som synes det var noget så hyggeligt at få besøg af sådan en dejlig vovse, men hverken værre eller bedre fik vi hunden hjem til sine oprindelige ejere, der fulgte den pænt med uden snor og fulgte med rundt i byen.
Jeg har efterfølgene lagt mærke til at naboen ikke har lige så nemt ved at diregere hunden rundt som vi havde den dag, for at sige det mildt flår den dem med på løbe tur igennem byen, hvilket er et ret humorisktisk indslag for os andre i byen, men ja nok til stor gene for ejeren.
Hunden har det også tit med faktisk at stikke lidt af, altså ikke langt væk, men den holder sig ikke inde på sin matrikel og hvis man kommer gående ude på vejen løber den gerne ud til en ude på vejen, hvilket jo kan være potentiel farligt.
I dag kom jeg så forbi huset, da jeg skal lufte min lille fede pony så den kan tabe sig lidt ( ikke den samme pony, som den der angreb en hund) men hunden var så ude i dag, og med stor skrammel og gøen fes den lige direkte ud på vejen efter min pony, hvilket skræmte den lille fede, da hunden er samme str som den. Ja der blev jeg altså træt af hunden, for stilte mig imellem hund og hest og råbte som jeg nu har stemme "ØV, PYHHAAAA KAN DU SÅ GÅ HJEM" imens jeg pegede tilbage på dens hus, hunden prøvede lidt med bare lige at luske lidt tilbage og så følge efter os, men nej, jeg er altså af den indstilling at når jeg har givet en kommando så skal den udføres og ikke bare lige luskes over på den anden side af vejen, so igen fik hunden hårdt at vide at den skulle gå hjem, på en eller anden måde virkede det og hunden luskede altså tilbage til sin gårdsplads, jeg ved ikke om den havde fået respekt eller hvad, da jeg kom tilbage var hunden taget ind.
Jeg mødte så min nabo senere på dagen, som fortalte at hendes datter havde fortalt at jeg havde irrettesæt deres hund og den for en gang skyld havde hørt efter, det måtte jeg give hende ret i at jeg havde. Naboen tilbød mig så om jeg ville træne den eller give hende nogle fif, trænningen måtte jeg sige nej til, jeg aner ikke nok om hundetræning til at kunne undervise andre i det, men forklarede hende bare hvad jeg havde gjort, både i dag og den dag vi kom tilbage med hunden, for efter hendes udsagn, kan de ikke håndtere hunden løs, som jeg gjorde den dag med min søn.
Jeg må indrømme at jeg finder situationen lidt komisk smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
fniis naboens hund er mere lydig overfor mig :P

Annonce