{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.530 visninger | Oprettet:

Drægtig tæve hoppet ud af bil... {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at mine svigerforældre har en lille coton tæve på 4 år...

Mine svigerforældre er ikke de mest ansvarlige hundeejere. Diva, som deres hund hedder, lufter for det meste sig selv, i den lille by de bor i... Hun bliver bare lukket ud, og så tuller hun rundt i byen...

Jeg har ikke set Diva i 2-3 uger, hvor efter svigerforældrene spørger, om vi kan passe hende. Jeg ser med det samme, at Diva er blevet "rund" og spørger ind til det.. De siger til mig, at hun har stjålet en hel sandkage for nogle dage siden, og derfor er hun tyk.. Jeg tror desværre hun er drægtig!

Diva har en hudafskrabning, og jeg får at vide, at hun er hoppet ud af vinduet i bilen, godt nok i lav fart, men alligevel nok til, at hun er landet på snuden og rullet rundt..

Og ikke nok med det, har Baby's massør kigget på hende idag, da vi var til lokalkonkurrence i dch, hvor hun gav et gratis sundheds tjek.. Her mærker hun, at Diva er meget skæv i bækkenet, men hun kan ikke gøre noget ved det, hvis Diva ér drægtig.

Mine svigerforældre vil ikke tage hende til dyrlægen, og de vil helt sikkert heller ikke betale for en massør til hende...

Men hvis hun nu er drægtig, kan den tur ud af bilen have påvirket hvalpene? Mit umiddelbare bud vil være et klart JA! Men de er jo hårdføre de små, så jeg ved det ikke...

Her er Diva's hudafskrabning på snuden..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig tæve hoppet ud af bil...
Kommentér på:
Drægtig tæve hoppet ud af bil...

Annonce