er hun drægtig? {{forumTopicSubject}}
Står med et par spørgsmål ang. min langhåret chihuahua tæve, hun er 1½år og er lige kommet ud af sin 3. løbetid og havde ikke opdaget hun var i løb men vidste jeg skulle holde lidt øje med hende.. opdagede det dog først efter vi havde været på lege tur med en anden langhåret chihuahua, dog en han.. hvis hun er blevet drægtig hvordan opdager jeg det så? er der nogle tegn man skal gå efter, er der noget hun gør som hun ikke ville før eller lign. ?
Sys hendes bryster er blevet en smugle større, men det nok fordi jeg går og holder så meget øje med hende at jeg bilder mig selv det ind.. men hvor længe går der før man rent faktisk kan se det på hende? og hvor længe er de drægtige?
Aner ikke om han overhoved har hoppet på hende, men de har været ude og lege mange gange i lige præcis den tid hvor hun var i løb..
på forhånd takk..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Men ellers må i jo få hende scannet omkring 28. dagen og se om der er noget og om nødvendigt få givet en abortsprøjte
dec 2007
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 62
så der ikke blevet lagt mærke til ret meget..
men tusind takk for svaret, må kontakte dyrelægen...
hvor længe er det ca. de går og er drægtige når det nu er ?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Håber nogen melder sig som har haft drægtige tæver. De kan sikkert fortælle mere om hvad du skal kigge efter:o)
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
er hun drægtig?