Er hun drægtig? {{forumTopicSubject}}
Vi har for ca. 4 uger siden fået vores 3årige Finske Lapphund parret for første gang. Og nu vil vi meget gerne vide om hun ER drægtig
Hun er normalt ikke en særligt "menneske-social" hund, i den forstand at hun selv vil bestemme hvor og hvornår der skal hygges.. men i hvert fald de sidste to uger har hun været meget "anhængende" og faktisk lidt af en hyggehund, der nærmest hele tiden vil være i kontakt med os. Hun er stadig interesseret i at lege, som før.. Hun plejer dog at være meget interesseret i at træne (hygge-træning i stuen) men da jeg ville prøve i går, skulle hun overtales rigtig meget før hun egentlig gad.. Det plejer ikke at være muligt at "køre hende træt" i hundeskoven, men nu bliver hun hurtigt træt og er igen meget "anhængende"..
Der er ikke rigtig noget at se på hende, og hun har egentlig heller ikke øget appetitten.
Vi håber meget på at hun er drægtig, men da det er første gang for hende OG os, håbede jeg lidt på, at der var nogen her der kunne give et bud på om hun er drægtig, ud fra det jeg har skrevet
Hilsen en spændt Melanie
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Hendes dievorter ser umiddelbart ikke hævet ud, men vi er ikke sikre
Vi har overvejet en scanning, men vi synes måske det er lidt at "snyde":D En del af spændingen er jo at se hvor mange der kommer..
nov 2006
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Vi er nu helt sikre på at hun er drægtig Hendes mave er blevet stor og hun puster mere nu. vi er rigtig spændte, for i dag, mener vi, er 56. dagen, så der er jo egentlig ikke så lang tid igen!
Tak for svarene, det hjalp os rigtig meget, og gjorde ventetiden indtil nu, mere udholdelig
nov 2006
Er hun drægtig?