{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Hundeluftning {{forumTopicSubject}}

Hej alle i herlige hunde elskere

Kender i nogle eller kunne i / du selv have lyst til og mod på at blive hundelufter for dejlig lille tæve på knapt 1år?

Vores hund er en bomulds-blanding ved navn Elsa, hun er sød og kærlig og elsker mennesker især børn. smiley

Hun er ikke steriliseret og skal derfor naturligvis ikke omgås hanhunde når hun er i løb da vi ikke ønsker hvalpe smiley

Hun kan godt være en smule nervøs omkring mænd (ved ikke hvorfor) men det er ikke slemt.
Hun kan sagtens gå i spænd med andre små hunde, men hun er bange for de store og lidt mere voldsomme hunde.

Min kæreste og jeg arbejder på skiftende tider både i hverdage, helligdage og weekender og kan nogle dage være væk i over 9 timer, så længe synes vi ikke vores hund skal holde sig smiley

Vi bor i Næstved øst og søger hurtigst muligt en der kan hjælpe da jeg starter arbejde på 37 timer om ugen fra på tirsdag og 8 uger frem.

Jeg kan kontaktes enten på facebook eller mail stine_m_s@hotmail.com hvis du/i kunne være interesseret eller kan anbefale en. Hvis vi finder ud af noget udveksler vi naturligvis tlf nr. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeluftning
Kommentér på:
Hundeluftning

Annonce